Miten on käynyt jos olet joskus lähtenyt seurustelemaan ihmisen kanssa joka ei anna sinun poistua asunnosta töihin tai kouluun?
Eli suomalainen joka käyttäytyy kuin muslimi? Jäät koko elämästä paitsi kun mies on töissä ja muualla, itse siivoilet kotona ja teet tyhjäpäisiä juttuja, ei ole sosiaalista elämää.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole estetty muuten kuin hakkaamalla tajuttomaksi. Se onkin varma tapa.
Tiiän yhen jolla mies käy poistelemassa kaikki tärkeät sähköpostit ettei vaan pääsisi minnekkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiän yhen jolla mies käy poistelemassa kaikki tärkeät sähköpostit ettei vaan pääsisi minnekkään.
Mä tiiän yhen jolla ei ole edes oma mies vaan hyvin raskas vanhempi mies-sukulainen joka tekee tuota.
Siis on suomalaisia persumiehiä, jotka haluavat islamin säännöt. Tästäkö se persujen islam-vinkuna johtuu eli heillä on jotakin, mitä haluaisimme, mutta meillä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiiän yhen jolla ei ole edes oma mies vaan hyvin raskas vanhempi mies-sukulainen joka tekee tuota.
Mun esimies teki näin, häiritsi myös verkkoa
Vierailija kirjoitti:
Siis on suomalaisia persumiehiä, jotka haluavat islamin säännöt. Tästäkö se persujen islam-vinkuna johtuu eli heillä on jotakin, mitä haluaisimme, mutta meillä ei ole.
Olen alusta alkaen sanonut, että persut ovat muslimeita ja veljeilevät suomen t-muslimien kanssa. Haluavat sharian tänne.
Onneksi en ole koskaan seurustellut niin hullujen miesten kanssa! Aina olen saanut mennä niin kuin haluan.
Miten seurustellessa tämä estäminen tapahtuu? Otetaan siis panttivangiksi?
Puhutaanko nyt seurustelemisesta vaiko avo- tai avioliitosta?
Seurustelun idea kai on karsia hullut ja epäsopivat pois ja sitten sopivan ja mieleisen kanssa solmitaan pidempi suhde yhteisasumisineen.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman :D yksikin valittelee että naisilla on liikaa oikeuksia mutta vihaa silti muslimeja ja heidän kulttuuriaan :D luulisi että se olisi juuri sopiva kulttuuri tollasille tapauksille.
Vierailija kirjoitti:
Miten seurustellessa tämä estäminen tapahtuu? Otetaan siis panttivangiksi?
Tuttuja tapauksia on ollut mm. nainen sidottu kiinni johonkin raivopäissään tai lukittu huoneeseen tai asuntoon. Sitten humalainen ukko lähtenyt johonkin. Onko se sitten kidnappaus vai mikä.