Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäisenä lapsesi kävi ensimmäisen kerran oikeassa parturissa / kampaajalla?

Vierailija
29.03.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kohta 3, ja antaisin mielellään jo ammatti-ihmisen hoitaa kuontalonsa.

Vierailija
2/9 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran on molemmilta leikattu hiukset 6kk iässä ja siitä lähtien noin 1-2 kuukauden välein. Olen aina itse leikannut hiukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä lähtien onkin saanut ravata parturissa parin kk välein, muuten on ihan hirveän näköinen.

Esikoinen (tyttö) oli ekan kerran 2v11kk, samalla kertaa veljensä kanssa, siihen asti olin leikannut itse. Käynyt siitä lähtien n. 4kk välein.

Vierailija
4/9 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kumpikin poika ekan kerran parturissa käynyt.

Ovat sen verran tuuheatukkaisia tapauksia ettei äidin taidot eikä nopeus enää oikein riittäneet ;)

Vierailija
5/9 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli niin pitkä tukka.

Sen jälkeen olen leikannut sitä itse n. kerran kuussa, hirveätä on tuo karvan määrä ja kasvu!

Vierailija
6/9 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on lapsilla tuuheat hiukset ja ovat vilkkaita lapsia, mutta kun ovat pienestä asti tottuneet hiustenleikkuuseen niin osaavat istua nätisti aloillaan niin kauan kun leikkaan.

Vierailija
7/9 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ovat sen verran tuuheatukkaisia tapauksia ettei äidin taidot eikä nopeus enää oikein riittäneet ;)

Vierailija
8/9 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti olen leikannut itse, ja tulos on ollut tosi hyvä :) Nyt neiti haluaa muuttaa mallia niin paljon, että parempi mennä ammattilaiselle.

Vierailija
9/9 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on tuuheatukkainen poika, mutta ennen pojan vaari, eli minun isäni, leikkasi pojan hiukset aina. Isäni on aina ollut hurjan pihi, ja kun minä ja sisarukseni olimme lapsia, hän harjoitteli varta vasten parturikampaajan perustaidot ;) jotta ei tarvitsisi kantaa rahaa kampaajille. Hän osaa siis leikata tuuheankin tukan ihan siististi. Mutta aloimme viedä lasta parturiin, ettei tarvitsisi aina vaivata vaaria - joka kyllä edelleen leikkaisi lapsemme hiukset mielellään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi