Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on voimakas muisti- ja unisuhde toiseen isoisääni

Vierailija
11.07.2025 |

Hän kuoli tapaturmaisesti kun olin 12. Meidän sukumme on kylmä, isäni ja äitini ja muut isovanhemmat, mutta tämä isoisä oli ihan erilainen. Hän oli huumorintajuinen, ystävällinen ja  musiikillisestikin lahjakas. Hän oli sellainen ihminen jolle koko lapsuuteni saatoin mennä puhumaan kaikesta ja hän kuunteli minua. Kukaan muu ei kuunnellut.

Sitten hän kuoli 70-vuotiaana tapaturmaisesti ja se oli kammottava shokki. Koska sukuni oli kylmää, kellekään ei voinut sanoa asiasta. Kukaan ei kysellyt eikä kaiketi edes tajunnut miten erikoislaatuinen tuo suhde oli.

Olen nähnyt lapsesta saakka unta hänestä, vaikka tästä on 35 vuotta. Aina niissä unissa hän on paljastuu eläväksi, hän vain on mennyt piiloon jostakin syystä, ollut jossakin muualla. Olen hänelle vihainen, mutta hän vaan katsoo, ei sano mitään.

Aina sama uni. Selittäkääs nyt joku psykologi mikä homma.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait tuossa psykologia tarvita. Läheinen isoisä kuoli ja jätti sinut. Mielesi ei halua hyväksyä sitä ilmeisesti edelleenkään. Siksi unissa hän on piilotellut, mutta se että hän ei vastaa mitään kertoo sinulle totuuden, eli hän on oikeasti kuollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi