Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petyn AINA nykykirjoihin. Nyt ostin harrastukseeni liittyvää kirjallisuutta ja taas sama. En aio enää koskaan ostaa kirjoja. Harkitsen että

Vierailija
11.07.2025 |

Petyn AINA nykykirjoihin. Nyt ostin harrastukseeni liittyvää kirjallisuutta ja taas sama. En aio enää koskaan ostaa kirjoja. Harkitsen että lukisin lapsena lukemani kirjat ja tsekkaisin onko koskaan ollut mitään kivaa luettavaa. Luin Diana- ja Anna-sarjoja ja siis tosi kauan sitten. 12 vuotiaani luin Sinuhen ja sopi mulle mutta kun luin sen myöhemmin niin ei tuntunut enää miltään. Jossain vaiheessa luin enkunkielisiä kirjoja mm ROOTS ja sitten se mikä kertoi Andeille haaksirikkoutuneesta lentokoneesta missä porukkaa kuoli ja jotkut söivät sitten kavereidensa lihaa. Nuottikirjatkin osoittautuvat monesti turhiksi ostoksiksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Kukaan muu ei pety kirjoihin vaan lukee paljon ja kaikki on vain ihanaa.

Vierailija
2/5 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kirjoista olette nauttineet viimeaikoina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Tein saman virheen ja luin nyt vuosikymmeniä myöhemmin uudestaan niitä kirjoja jotka olivat olleet tärkeitä ja jopa käänteentekeviä silloin kun olin nuori aikuinen. Eivät tuntuneet enää missään.

Vierailija
4/5 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat nykykirjoilla?

Vierailija
5/5 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kirjoista olette nauttineet viimeaikoina?

Minä luen vain kuolemantutkimuskirjallisuutta. Osa siitäkin on huteja, mutta toisaalta suomennan itse vain hyvää kaunokirjallisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän