Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverilla pakkomielle ottaa minusta valokuvia

Vierailija
11.07.2025 |

vaikka tietää että inhoan niitä. Ottaa sitten kuvia salaa ja näyttää niitä jälkeenpäin, kuvia epäedullisista kuvakulmista, suu auki, silmät kiinni, ei yhtään häkivaa kuvaa edes.

Mikähän tässä on takana? Miten ottaisitte puheeksi? 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus tai tyhmyys. Tai molemmat. 

Vierailija
22/31 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans tällainen ystävä! Nimenomaan huonoja otoksia haluaa ottaa ja niitä sitten naureskellen näyttelee? Toisaalta ihan sama, mutta toisaalta todella erikoista. Siihen pistin rajan kun saunareissulla otti minusta alasti kuvia, muka hauskaa hahhaa. Pakotin poistamaan nämä kuvat, mikä tuntui vähän vaikealta ja oli ikävä 'rähjätä' sellaisesta asiasta kesken porukan saunareissun. Ystäväni vaikutti pettyneeltä kun joutui kuvia poistamaan. Jälkikäteen olen miettinyt, että olisi pitänyt tutkia hänen puhelin, poistiko kuvat myös roskakorista.. mitä ihmettä ihminen sellaisilla kuvilla tekee? Molemmat ollaan naisia ja molemmat miehen kanssa parisuhteessa, jos sillä jotain väliä?

No on kyllä pimee tyyppi. Olisin minäkin räjähtänyt, jos olisi alastonkuvia ottanut. Otapa hänestä ensi kerralla. Katsotaan, onko kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ottaisi puheeksi? Noi mieti. 

olisko vaikka "älä kuvaa minua enää".

Vierailija
24/31 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä?

Vierailija
25/31 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli tuollainen kaveri teiniaikoina. Antoi synttärilahjaksi mulle leikekirjan niistä kaikkein rumimmista kuvista. Paino sanalla "oli".

Onhan tuon jonkinlaista ilkeyttä pakko olla, ei kukaan tyhmyyttään onnistu noin suunnitelmallisesti ja johdonmukaisesti toimimaan.

Vierailija
26/31 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans tällainen ystävä! Nimenomaan huonoja otoksia haluaa ottaa ja niitä sitten naureskellen näyttelee? Toisaalta ihan sama, mutta toisaalta todella erikoista. Siihen pistin rajan kun saunareissulla otti minusta alasti kuvia, muka hauskaa hahhaa. Pakotin poistamaan nämä kuvat, mikä tuntui vähän vaikealta ja oli ikävä 'rähjätä' sellaisesta asiasta kesken porukan saunareissun. Ystäväni vaikutti pettyneeltä kun joutui kuvia poistamaan. Jälkikäteen olen miettinyt, että olisi pitänyt tutkia hänen puhelin, poistiko kuvat myös roskakorista.. mitä ihmettä ihminen sellaisilla kuvilla tekee? Molemmat ollaan naisia ja molemmat miehen kanssa parisuhteessa, jos sillä jotain väliä?

No on kyllä pimee tyyppi. Olisin minäkin räjähtänyt, jos olisi alastonkuvia ottanut. Otapa hänestä ensi kerralla. Katsotaan, onko kivaa.

Toisesta alastonkuvan ottaminen ilman suostumusta on kyllä eettisesti ja juridisestikin melko arveluttavaa.

Vierailija
27/31 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en pitäisi kaverina. Meillä on töissä yks tuollainen tyyppi. Olen joutunut sen muka hauskojen kuvien kohteeksi ja muutenkin mustamaalaa. Tyyppi on tarkka siitä, että hänestä itsestä on vaan poseerauskuvia. Johtuisko huonosta itsetunnosta. En tiedä. Tuo noin toimiva tyyppi on tosiaan mitäänsanomattoman näköinen ja ylipainoinen. Kovasti käyttää rahaa hiuksiin ja meikkiin ym tälläämiseen.

Vierailija
28/31 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuollaiset tyypit ei siedä mitään negatiivista itsestään. Ne nostaisi heti oikeusjutun, jos tekisit heille saman. Yleensä ovat vielä itse rumia ja materiaalia heistä epäedullisessa valossa olisi todella helppo ottaa.

Vierailija
29/31 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävä?

Joo en kutsuisi ilkeää ihmistä joka haluaa loukata ystäväksi.

Vierailija
30/31 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävyys poikki ja puhelimen otat itellesi ja roskakoria myöten tyhjennät, tehdasasetuksille asti

Vierailija
31/31 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä keskustelussa juuri puhuttiin, että kyse voi olla kateudesta, jos toinen ottaa toisesta kokoajan epäedustavia kuvia.

Voi toki olla kyse katrudestakin. Mutta ei välttämättä. Voi olla ihan vaan erilainen kuva siitä, mikä on edustavaa ja mikä ei.

Kaveripiirissä oli yksi nainen, joka oli perustamassa omaa firmaa alalle, jossa ulkoisella olemuksella ja esiintymistaidolla on merkitystä. Hän halusi teettää itselleen edustuskuvst js videot ja yksi joukostamme ammattimaisena kuvaajana lupasi tehdä ne ilmaiseksi suttaakseen niinsanotusti naista mäessä - mutta he riitautuivat tuossa prosessissa, koska tämä alkava yrittäjå syytti kuvaajaa, että tämä tahallaan kuvaa häntä huonoissa ilmeissä ja asennoissa ja kuvaaja taas sanoi, ettei hän kehtaa antaa omalla nimellään julkaista sellaisa naurettavan teennäisiä tiktokposeerauskuvia. Ja oikeasti ne hönen ottamat ilmeikkäät ja dynaamiset kuvat olivat paljon edustavampia ja ammattimaisempis kuin ne huulet törrölleen, silmät puoliumpeen, leuka pitkälle ja selkä notkolle väännetyt teennöiset teiniposeerauskuvat, joita tämä nainen itsestään halusi. Hän meni sitten jokun toisen kuvaajan pakeille, joka rahasta otti sellaiset kuvat kuin pyydettiin. Ne oli oikeasti aivan kauheat, eikä se ura siitä sitten oikein urkenemaankaan lähtenyt - mitta ehkä siihen oli muitakin syitä, joista osa heijastui tässäkin tilanteessa.