Oletko joskus ostanut kultaa tai harkitset? Miten toimit ja minkä kokoisia harkkoja olet ostanut? Mistä ostit ja miten toimitettiin sinulle?
Oletko joskus ostanut kultaa tai harkitset? Miten toimit ja minkä kokoisia harkkoja olet ostanut? Mistä ostit ja miten toimitettiin sinulle?
Kommentit (8)
Tein kultaharkoista mökkini perustuksen. Ihan vaan pankista kävin.
Olen ostanut Englannista netin kautta 1g harkoissa, lähettivät Pariisista niin ei tullut tulleja ja paketti oli seuraavana päivänä postilaatikossa! Nyt kullan hinta kalleimmillaan joten ei kannata ihan huipulla ostaa kuitenkaan
Ei kannata ostaa kun kohta kullan hinta romahtaa.
Ostin kultasepältä ja teetin siitä kaulakorun. Liian painava 🙁
Olen. Ei ongelmaa. Sitä en tiedä että jos pitäisi vaihtaa takaisin rahaksi niin miten se tapahtuisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ostaa kun kohta kullan hinta romahtaa.
Teillä ei ole mitään perusteluita tälle kuvitelmallenne. Kullan hinta jatkaa nousuaan niin kauan kun lainanotto jatkuu ( = inflaatio) ja niin kauan kuin taloudellisten tukipakettien avulla on pakko kursia taloutta kasaan, kun muuten se kaatuisi pankkien nurin menon myötä.
Vieläkään ei ole hinnan puolesta liian myöhäistä ostaa kultaa. Keskuspankitkin ovat ostajapuolella edelleen. Kulta säilyttää ostovoimansa, sen "arvo" nousee kun valuutta heikkenee, eli valuutan arvo häviää. Esim euro ja dollari.
Olen, pieniä harkkoja, postimyynnistä, postilla.
Olen, pieniä harkkoja, postimyynnistä, postilla.