Mikähän syynä!? Tuttu nuorehko mies kulkee täällä Etelässä reissuhommissa
Meillä samoja opiskelukuvioita ja olemme tuttuja. Jotenkin tämä mies on aivan paniikissa aina kun hänet tapaa (vaikka ei ole ujo). Esim tarjosin kyytiä lentokentälle (kun asumme mieheni kanssa lentokentän lähellä) niin tämä aivan paniikissa kieltäytyi ja kuulemma mieluummin käveli räntäsohjossa monta kilometriä sinne. Monta kertaa kysyin ja sitten totesin, että ei sitten. Tätä tapahtunut nyt muutaman kerran.
Minulla on sekä naisia että miehiä ystävänä ja olen avoin ihminen. Saatan usein heittää naapurin tai kaverin kyydissä samaa matkaa tms vastaavaa. Tämän miehen käytös on jotenkin niin outoa, mikä mahtaa olla syynä. Olenko liian tuppautuva? Oma mieheni veikkasi syyksi, että tämän miehen vaimo olisi niin mustasukkainen ettei uskalla tulla kyydissä tai olla tekemisissä, koska olen kaunis ja reipas nuorehko nainen? Mitä veikkaatte?
Minä jo hieman loukkaannuin kuun yritän olla ystävällinen ja toinen on aivan paineessa..
Kommentit (5)
Mä oon oikeesti miettinyt tätä asiaa paljon, että mikä sillä on??
Mä oikeesti otan jo loukkauksena kun yritän olla ystävällinen sille. Pitää sit ilmeisesti vaan moikata jatkossa sitä eikä puhua muuta :/
ap
jos toisen on matkatavaroiden kanssa käveltävä monta kilsaa ja itse olen menossa autolla :D Alan jo kallistua oman mieheni teoriaan, että sillä on joku pirttihirmu vaimona, että se on sen takia ihan KUSESSA?!
ap
Sä oot niin tyrmäävän kaunis ja mahtava ihminen, että mies pelkää joutuvansa jättämään vaimonsa vuoksesi jos alkaa viettää enemmän aikaa sun seurassa. Koska hänellä on korkea moraali, hän välttelee seuraasi jottei joutuisi kiusaukseen.
No sithän sä tiedät jo itsekin vastauksen. Mitäs sitä suotta kursaillen täältä kyselet. Se on tietysti niin armottoman rakastunut suhun, ettei kestä olla sun lähellä, kun heti alkaa jöpöttämään sun sulotuoksuissasi.