Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehestäni tullut homo

Vierailija
10.07.2025 |

Olemme olleet 30 vuotta yhdessä ja nyt mies ostanut minulta salaa showmaster stringejä,jossa vehje paljaana.Lisäksi tilattu g-stringejä ja jockstrappeja.Onko homo?Me olemme jo isovanhempia ja tämä tuntuu vähän oudolta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu kysyi samaa kun oli nähnyt mieheni pururadalla urheilutrikoissa.... - No mies on käyttänyt urheilutrikoita jo vuosia. - Olin vähän pettynyt tuttavaani, oliko hän todella noin ennakkoluulonen vai mitä ajoi takaa(?)

Mitähän tekemistä trikoilla on suuntautumisen kanssa? Onhan ne mukavimmat jalassa kävelyllä, juoksussa, pyöräilyssä... pitää hyvin tavarat paikallaan. Ei kiristä. Olen pilannut useita verkkareita ja tuulihousuja pyörän ketjuissa kun lahje menee ketjun ja rattaan väliin. Shortsit tai trikoot ovat tuossakin parhaat. Ja anteeksi, pidän niitä joskus myös kotona ihan muuten vaan. Vaimoni eikä lapseni ole koskaan väittänyt olevani jotain mitä en koe olevani.

Ohis En tiedä minä (mies) olen saanut kyllä perän huutelua ja (ns.) homottelua  jonkun kerran kun olen julkisella paikalla liikkunut trikoissani

Kyllä! Pidän trikoita monesti kotona esim farkkujen sijasta. Eivät purista mistään. Eivätkä ole myöskään kuumat tällaisella säällä. Mukavuus ennen muiden mielipiteitä.

Vierailija
22/27 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Pidän trikoita monesti kotona esim farkkujen sijasta. Eivät purista mistään. Eivätkä ole myöskään kuumat tällaisella säällä. Mukavuus ennen muiden mielipiteitä.

Olemme saaneet keskusteluun mukaan nyt sitten varmuudella  homojakin - Tunnustaka vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummusta olisi todella ihanaa jos nämä hankinnat olisi täällä kotona päällä!

Vierailija
24/27 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme saaneet keskusteluun mukaan nyt sitten varmuudella  homojakin - Tunnustaka vaan!

Täh! Ja ilmeisesti myös yhden, joka on...... saanut auringonpistoksen vai mistä teitä edelleen sikiää.....? Vai tahallaanko yritit tölviä. Vähän vanhanaikaista tällainen "homotttelu"

Vierailija
25/27 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, olisiko sinulla mahdollista keskustella hänen kanssaan?

Meilläkin on rouva tullut kaapista ja ilmoittanut olevansa bi. Hän on tänäänkin menossa naisystävänsä kanssa treffeille. Voi olla että pussailevat, mutta tuskin lemmiskelevät, kun ovat menossa vaan kävelylle, eivät kummankaan luokse kyläilemään. 

Vierailija
26/27 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä homolta kuulostaa.

Vierailija
27/27 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tilattu Temusta paaaaljon homostelusettiä.Mitäpä tässä enään omaa elämäänsä tuhlaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi