Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehestäni tullut homo

Vierailija
10.07.2025 |

Olemme olleet 30 vuotta yhdessä ja nyt mies ostanut minulta salaa showmaster stringejä,jossa vehje paljaana.Lisäksi tilattu g-stringejä ja jockstrappeja.Onko homo?Me olemme jo isovanhempia ja tämä tuntuu vähän oudolta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu kysyi samaa kun oli nähnyt mieheni pururadalla urheilutrikoissa.... - No mies on käyttänyt urheilutrikoita jo vuosia. - Olin vähän pettynyt tuttavaani, oliko hän todella noin ennakkoluulonen vai mitä ajoi takaa(?)

Vierailija
2/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö myös uimahallissa muiden miesten kulleja ihailemassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se homosteleva sika!

Vierailija
4/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina ollut homo.

Vierailija
5/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappihomo. Näitä riittää. Ollaan parisuhteessa naisen kanssa kun ei uskalla olla julkisesti homo.

Vierailija
6/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin varmaan tehtävä

Vierailija
7/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies teki samoin, nykyään asuu börjen kanssa stokiksessa!

Vierailija
8/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä usko kaikkea mitä täällä kirjoitetaan. Ei miehesi tarvitse olla homo, jos kokeilee jotain uutta kiihottaakseen itseään ja pitääkseen seksielämän vireänä. 

Vierailija
9/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo on. Aina ollut.

Vierailija
10/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin tullut?? Ollut aina!

Vierailija
11/27 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo on

Vierailija
12/27 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän vain haluaa vähän irrotella, ehkä koko ikänsä halunnut jotain muutakin kuin peruslauantaiseksiä.

Vierailija
13/27 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummu tässä enemmän irrotella ja halunnut irrotella.Luulen että homo on.

Vierailija
14/27 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis irrotellut

Vierailija
15/27 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu kysyi samaa kun oli nähnyt mieheni pururadalla urheilutrikoissa.... - No mies on käyttänyt urheilutrikoita jo vuosia. - Olin vähän pettynyt tuttavaani, oliko hän todella noin ennakkoluulonen vai mitä ajoi takaa(?)

Mitähän tekemistä trikoilla on suuntautumisen kanssa? Onhan ne mukavimmat jalassa kävelyllä, juoksussa, pyöräilyssä... pitää hyvin tavarat paikallaan. Ei kiristä. Olen pilannut useita verkkareita ja tuulihousuja pyörän ketjuissa kun lahje menee ketjun ja rattaan väliin. Shortsit tai trikoot ovat tuossakin parhaat. Ja anteeksi, pidän niitä joskus myös kotona ihan muuten vaan. Vaimoni eikä lapseni ole koskaan väittänyt olevani jotain mitä en koe olevani.

Vierailija
16/27 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ap on kysynyt asiaa mieheltään?

Vierailija
17/27 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä,mutta varmasti kysyn.

Vierailija
18/27 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, antamasi tiedot ovat vielä niin niukat, ettei varmaa päätelmää ole tehtävissä.

Yleisellä tasolla lienee tunnettu, että nuori bi-mies, siis mies joka hyvinkin pystyy toimimaan myös naisten kanssa, voi muuttua ikääntyessään täydeksi homoksi.   Kynis.mi

Vierailija
19/27 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olevan hetero,mutta pääsi täysin yllättämään.Tuskin nuo hankinnat oli hankittu meidän seksielämää varten.

Vierailija
20/27 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tekemistä trikoilla on suuntautumisen kanssa? Onhan ne mukavimmat jalassa kävelyllä, juoksussa, pyöräilyssä... pitää hyvin tavarat paikallaan. Ei kiristä. Olen pilannut useita verkkareita ja tuulihousuja pyörän ketjuissa kun lahje menee ketjun ja rattaan väliin. Shortsit tai trikoot ovat tuossakin parhaat. Ja anteeksi, pidän niitä joskus myös kotona ihan muuten vaan. Vaimoni eikä lapseni ole koskaan väittänyt olevani jotain mitä en koe olevani.

Ohis En tiedä minä (mies) olen saanut kyllä perän huutelua ja (ns.) homottelua  jonkun kerran kun olen julkisella paikalla liikkunut trikoissani.  En ole antanut sen estää niiden käyttämistäni. Tiedostan kyllä, että en ole (ollut) ainoa  mies joka tykkää trikoista urheillessa mutta mukava lukea jonkun toisen miehen kirjoittavan asian auki tänne. Kotikentällä ja vakio lenkkipoluillani varovaisen arvion mukaan ehkä kahdeksan kymmenestä trikoiden käyttäjistä on naisia. - Jäljelle jäävästä miehistä (viidenneksestäkin) on huomattava  osa turisteja. - Onkohan tässä isompiakin alueellsia eroja? 

Toinen mitä en jaksa enää hämmästellä on kun olen saanut ja edelleen toisinaan saan kuulla pukeutuneeni juhlakamppesiin kun kuljen pikkutakki ja chinot tai farkut jalassa. -

Kyllä on maalle muuttaneena ja aiemmin isommassa kaupungissa kasvaneella (=minullla) ollut kerran jos tosienkin tunne kuin olisin muuttanut kauemmaksi kuin vain Suomen sisällä.   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän