Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhat työkaverit eivät tunnista minua

Vierailija
10.07.2025 |

Vähän huvittaa. Olen toisissa työtehtävissä paikassa, jossa olen työskennellyt 17 vuotta sitten. Työskentelin siellä reilu kolme vuotta. Itse tunnistan monet vanhat työkaverit, mutta kukaan ei ole tunnistanut minua. En ole itse ottanut asiaa esille, enkä ota. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pahasti rupsahtanut?

Vierailija
2/8 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa en. Olen saman painoinen ja ulkonäössä ei ole tapahtunut radikaalia muutosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina omituinen unenomainen tunne palata vanhalle työpaikalle. Ei he tietenkään muista. En minäkään muista useimpia työkavereita.

Vierailija
4/8 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ihmettele. Osa munkin lapsuudenkavereista, joihin edelleen yhteydessä ei tunnista koulussa samalla luokalla olleita, kun tullut vastaan.

Vaikka mun mielestä nuo tyypit ei ole muuttuneet juuri lainkaan. 

17 vuotta on pitkä aika. Ja toisiaan paljon muistuttavia ihmisiäkin on jonkin verran.

Vierailija
5/8 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on iso työpaikka jossa paljon ihmiset vaihtuu niin ei mikään ihme jos eivät muista, etenkään jos et ollut mitenkään läheinen kenenkään kanssa.

Vierailija
6/8 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksapuolella ollaan huomiovärisissä kamppeissa kaikki. Hankala on tunnistaa siviilivehkeissä edes nykyisiä työkavereita.

Vierailija
7/8 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ulkonäössäsi tapahtunut muutosta, esim. painon muutokset tai hiustyylin tms.?

Vierailija
8/8 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ulkonäössäsi tapahtunut muutosta, esim. painon muutokset tai hiustyylin tms.?

Ohoh tähän tulikin jo vastaus, sori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän