Totuus paljastui tänään kuntosalilla
Tein kaikkia niitä laitteita, joita olen vältellyt vuoden. En jaksanut mitään! Oli nolo olo. Olen siis käynyt erittäin säännöllisesti salilla monta kertaa viikossa, mutta tehnyt aina samanlaista ohjelmaa. Tiesin, että se on väärin, mutta nyt totuus rävähti naamalle.
Teettekö te salilla tarpeeksi monipuolisesti, vai oletteko samassa tilanteessa kuin minä?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän teen laitteissa mitään. Vapaat painot on parempia. Lähinnä taljaliikkeitä vain laitteissa, joskus jalkaprässiä. Tuntuuhan se aina erilaiselta kun vaihtaa ohjelmaa.
No vapailla painoilla tekeminen onkin kehittyneempää salillakäymistä. Itse olen jämähtänyt laitteisiin. En ole enää niin nuorikaan, että viitsisin aloittaa vapaat painot. Ajattelen, että pääasia että jotenkin treenaa. Mutta täytyy jotenkin ryhdistäytyä ja monipuolistaa treeniä. Ap
Parempi tehdä jotain kuin ei mitään.
olen kuuskybänen ja teen laitteilla ja jotain vapailla painoilla. Pääasiassa kuntoutan jalkavammaani ja siinä sivussa sitten nostelen käsipainojakin.
kuten sanottu mielestäni tärkeintä on että tekee jotain!
Samaa mieltä että pääasia että tekee jotain. Minullakin on melkolailla samat mitä teen. Tai vaihtelen että joka toisella kerralla eri jutut. Käsipainoilla voisin tehdä monipuolisemmin vielä. Ja laitteilla teen pääasiassa, sillä en luota että asento on oikein vapailla painoilla tehdessä, paitsi käsipainoilla.
Mulla on käytössä Aitofit, ja se onneksi vähän väliä vaihtaa liikkeitä ohjelmaan. Tosin sekin painottaa vapaita painoja, mutta ainahan sieltä voi vaihtaa liikkeen laitteilla tehtäväksi jos haluaa. Sillä on siis saman lihasryhmän muuta mahdollisia liikkeitä tarjolla siellä vaihda liike valikoimassa. Ja toisaalta sutten myös liikkeiden tekemiseen se antaa ohjeet sekä sanallisesti että videolla, joten sekin madaltaa kynnystä tarttua niihin vapaisikn painoihin.
Aika vähän teen laitteissa mitään. Vapaat painot on parempia. Lähinnä taljaliikkeitä vain laitteissa, joskus jalkaprässiä. Tuntuuhan se aina erilaiselta kun vaihtaa ohjelmaa.