Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin kumppanin joka on yhtä laiska kuin minä

Vierailija
09.07.2025 |

Mutta en jaksa etsiä sellaista

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida jaksaa se kumppanikaan etsiä sinua.

Vierailija
2/5 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan treffipalstalla tuo voisi jopa toimia. :D

Mä haluaisin tavallisen miehen joka tyyliin käy töissä ja illat lepäilee tai touhuaa pihalla, tapaa kavereita joskus. Ei tarvitse osata kaikkea tehdä itse, mitä osaa viedä auton huoltoon tai soittaa johonkin. Esimerkki vaan.

Kunhan ei harrasta pyöräilyä, eräilyä, salilla käymistä. "Pidä itseään kunnossa". Matkustele, käy konserteissa. Mikään noista ei ole vastenmielistä ja lähtisin kaikkeen, mutta jos sen ilmoittaa harrastuksekseen, niin mulla tulee mieleen, että niitä sitten on viikoittain vähintään. Ja muutenkin antaa tylsää kuvaa. Ei mulla aika riitä tuollaiseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mitään sähköjänistä haluaisi. En ole tarkalleen laiska. Pyrin vain välttämään turhia liikkeitä.

T. Sohvan guru.

Vierailija
4/5 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä Tinderiin haku noilla ehdoilla. Sano, että et jaksa tavata muualla, joten pyydä kylään katsomaan telkkaa. Tuleva kumppanisi on niin laiska, ettei jaksa lähteä kotiin -joten kohta asuttekin tyytyväisinä yhdessä.

Vierailija
5/5 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon löytänyt! Ollaan kyllä aktiivisiakin, mutta jos sataa, kuten tähän mennessä kesää on satanut, niin todetaan, että voi voi. Netflix. Ihanaa.