Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla on kuvien suhteen epäedustavat kasvonpiirteet?

Vierailija
09.07.2025 |

Mutta näyttävät videossa tai oikeassa elämässä hyvältä?

Itse näytän edestä otetussa kuvassa leuattomalta lättänaamalta vaikka mulla on oikeasti kaunis leukalinja, korkeat poskipäät ja nätit huulet. Ilmeikkäät silmätkään ei näy pysähtyneessä kuvassa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän kuvissa aina tosi oudolta, jopa kuvaajan mielestä. Oikeassa elämässä näytän ihan normaalilta.

Vierailija
2/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän kuvissa hevoselta mutta peilistä tuijottaa takaisin mielestäni ihan ookoon näköinen olento. Tiedä sitten 👀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
4/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos jollain ihmisillä on ok kasvonpiirteet, mutta luomia, akne, karvoitus ei meinaa pysyä hallinnassa ja mitä kaikkea voi olla. Lisäksi ihmiset vanhenevat.

Vierailija
5/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Oletko varma että päät kääntyvät hyvällä vai ehh.. myötähäpeän vuoksi? Minusta lihakset + kireä paita miehellä ei koskaan ole imarteleva näky. Olen nainen.

Vierailija
6/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kuvissa outo vonkura, videolla ihan kaunis ja niin kaikki tutut ja vieraatkin sanoo.

Yksittäiset kuvat korostaa epäsymmetrisyyksiä.

Vierailija
7/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy otattaa kuvat tunnetulla kasvokuviin keskittyneellä ammattikuvaajalla studiossa.

Teetä studiosessio ainakin kerran, jos noin pahalta näyttää selfiet ja kamukuvat..

> Ennen tätä stailaaja+meikkaaja+kampaaja.

Tähän päälle ehkä hienovarainen kuvatuunaus..🤔

Tuskin sä suohirviöstä menet. Go girl. 📸📷

Vierailija
8/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän kuvissa hevoselta mutta peilistä tuijottaa takaisin mielestäni ihan ookoon näköinen olento. Tiedä sitten 👀

Videokuva kertoo parhaiten totuuden mun mielestä. 

Ap

Vierailija
9/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän kuvissa aina tosi oudolta, jopa kuvaajan mielestä. Oikeassa elämässä näytän ihan normaalilta.

Esihenkilö otti kuvaa henkilökorttiin ja napsi siinä parikin kuvaa ja lopuksi totisena totesi, ettet kyllä tältä näytä livenä. 😂 

Vierailija
10/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todellisuudessa kauniimpi kuin miltä näytän.

Vierailija
11/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun täytyy otattaa kuvat tunnetulla kasvokuviin keskittyneellä ammattikuvaajalla studiossa.

Teetä studiosessio ainakin kerran, jos noin pahalta näyttää selfiet ja kamukuvat..

> Ennen tätä stailaaja+meikkaaja+kampaaja.

Tähän päälle ehkä hienovarainen kuvatuunaus..🤔

Tuskin sä suohirviöstä menet. Go girl. 📸📷

Tuli tuosta tuunauksesta mieleen että näytän mustavalkoisissa kuvissa paljon paremmalta kuin tavallisissa. Niin tuntuu monen muunkin kohdalla olevan. En ole ap.

Vierailija
12/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että päät kääntyvät hyvällä vai ehh.. myötähäpeän vuoksi? Minusta lihakset + kireä paita miehellä ei koskaan ole imarteleva näky. Olen nainen.

Onko kuitenkin vakoon edestä ja takaa uppoavat housut naisilla ok?

- ohis

Vierailija
13/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanottu, että kamerat rakastivat filmitähti Ingrid Bergmania. Tästä innoittuneena sanon itseäni aina Ingrid Bergmanin vastakohdaksi: kamerat vihaavat minua, enkä halua tunnistaa itseäni minusta otetuista valokuvista. Mutta oloni on ihan hyvä, jos minun annetaan vältellä turhia valokuvauksia ja julkaisuja. 

Luojan kiitos, olen elänyt nuoruuteni ennen kännyköitä ja somea. Säälin nykynuorisoa, jolle on kasattu valtavia paineita näyttää esim. Kim Kardashianin kaksoisolennoilta. Miksi ihmeessä pitäisi näyttää häneltä? Vähennetään selfieitä ja kuvien julkaisuja: sillä se nuorison paha olo helpottuu. 

Vierailija
14/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvissa varjot usein oikein alleviivaavat mustia silmänaluksiani.

Vierailija
15/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet on sanoneet, että mä näytän oikeesti paremmalta muutaman kaljan jälkeen. Tiedä sitten totuutta.

Vierailija
16/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet on sanoneet, että mä näytän oikeesti paremmalta muutaman kaljan jälkeen. Tiedä sitten totuutta.

Miesten vai sinun juomana?

Vierailija
17/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kuitenkin vakoon edestä ja takaa uppoavat housut naisilla ok?

- ohis

Mun mielestä ihan sama, en katsele naisten pyllyvakoja.   Mutta miesten "lihakset + kireä paita" saa aikaan vain halun katsoa muualle.  Koska se kertoo liian selvästi sen, että mies haluaa esitellä niitä muka seksikkäitä lihaksiaan ja pitää itse itseään kovasti esittelykelpoisena.

Mies, jolla on tuollainen tarve ja asenne, on vastenmielinen.  Minuun ei tee vaikutusta.

Vierailija
18/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilissä näytän kauniilta ja miehet juoksee perässä. Kuvissa kauhea laatikkonaama. Pahinta kaikessa passikuva. 

Vierailija
19/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten vai sinun juomana?

Yleensä molempien.

Vierailija
20/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän kuvissa rumalta, ja todellisissa elämässä näytän myös rumalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän