2007 Yritykseen ryhtyneet 29.3>>>
Heippa!
Ajattelin yrittää laittaa uuden pinon kun se vanha oli aloitettu viime viikolla ja se oli niin kaukana tuolla jossain..katsotaan miten käy ja mihin tämä teksti ilmestyy,kun en oo ihan varma miten tää juttu toimii ku en oo ennen tehny..=)
Olin eilen siis ultrassa ekaa kertaa ja siellä raskausviikkoni siirtyi 3viikkoa taaksepäin..viikosta 12 viikkoon 9. Eli la on nyt sitten 28.10.
Kaikki pelot alkanut helpottaa kun näki että kyllä siellä joku köllöttelee pienen pumputtavan sydämensä kanssa.. =) Viikkojen siirtyminen selittää sen kuinka minulla on pahat olot alkanut vasta noin viikko sitten ja miksi neuvolan täti ei muutama viikko sitten kuullut sydänääniä.. Tein kotiin päästyäni vauvalle oman vauva-kirjan mihin liitin tämän ensimmäisen kuvan (ultrakuvan)..ihanaa!
Mutta tällaisia kuulumisia tänne..olisi kiva kuulla miten muilla immeisillä menee..
Aurinkoista päivää kaikille!
jasminmaria rv9+4
Kommentit (17)
Huomenna pitäisi alkaa menkat mutta tähän mennessä ei ole mitään menkkaoireita..mutta mahaa nippailee kyllä koko ajan toivon että olisi raskausoireita. Mitäs muille? Jos nyt kirjoiteltaisiin ahkerammin kuin viimeksi..? Ihana ilma ulkona : )
Onnea kauheesti,tiiän tunteen, ku sanoit siitä epätodellisesta olosta..mulla se hävis vasta eilen, ku sain nähdä vauvan..tai siis sikiön =) Mulla pahat olot alko vajaa vko sitte, eli n7.viikolla, no hätä! Ne menee tosi aaltoilevasti nytkin,päivä saattaa mennä ihan hyvin ja illal olo iha järkyttävä..luin tuolt odotus puolelta et monel kestäny pahat olot 16 viikolle asti..eli kyl sitä kerkee kokee ahistumiseen asti..=)
On tääl kyl tosi hiljasta..aluksi oli niin paljon porukkaa..ja nyt koko päivän aikana yx vastaus..odotus puolella tuntuu että väh kerran tunnis jku on kirjottanu jotai..
sannis85 kerkes tulla sil välil ku kirjottelin..eli jee 2 kirjottajaa..=)
Toivotaa sulle parasta!
No niin tänään ne menkat pitäisi alkaa..eilen tein ovulaatiotestin kun oon kuullut että se näyttäisi raskauden no sain siihen 2 vahvaa viivaa..joten en nyt sitten tiedä mitä tää on? Aamulla tein raskaustestin ja äsken kun katsoin sitä siinä oli selvä punainen kohta siinä keskellä mutta todella haalea. Testi oli prediktor. Mä en nyt sitten tiedä mitä ajatella..no ootellaan rauhassa! Mitäs muille kuuluu? Kirjoitelkaa nyt tänne niin tiedetään missä mennään : )
Täällä tuntuu, että alan jo sisäistää tämän raskauden kun täti ei sitten ikuna tullutkan ja nyt on jotain rv 5?? Maha on todella turvonnut varsinkin iltaisella. Jos joku näkisi niin ei jäis tää tila epäselväks. Niinhän se kuulemma on, että toista odottaessa näkyy aikaisemmin, mutta näin aikaste???
Oltiin laps messuilla ja siellä pyöreät mahat hyppässilmille. Silloin aina unohdin että itekin olen kohta yhtä pyöreä :D
Missäs kaikki on? Kohta täällä on vain meitä plussalaisia. Itse en vielä uskalla siirtyä tuonne odotuspuolelle kun jotenkin kuitenkin pelkään että ei menekään hyvin ja sitten joudun palaamaan tänne surullisin mielin. Odotan nyt ainakin ultraan... ens viikolla varailen sitten ultraa jotta sais jotain tolkkua tähänkin tilaan
Mymmeli rv 5+jotain
Sannis85 testaile jonku ajan kuluttua uudestaa,jos kerran väriä oli testii tullu,ni eiköhä se hyvää meinaa =)
Mymmeli -07 nii siitä mäki aloin epäillä et oisin raskaana just siitä ku maha pullotti oudosti (vaikkakin tää ois mun eka raskaus) ja sit sen lisäks rinnat kovettu..naurettii miehen kaa et oon tainu ottaa silikonit ku rinnat oli turvonnu ja ihan kovat liikkumattomat möhkäleet..ja niinpä sit olinki. Mulla oli alkuvaihees tosi tuskasta ku olin iha 100% varma et jotai pahaa tapahtuu..six en tääl palstaillukaa vähää aikaa.kun en uskonu et oon raskaana vaik testi oli erittäin selvä plussa (oikee viininpunanen viiva)..olin varma et kuvittelen vaa jotai,tai sit on se tuulimuna tai jotai..itkin sitä melkein joka päivä n. viikon ajan.Mut nyt alan hiljaksee rauhottuu,tilasin jopa vauvalehden..vaikka vieläki pelottaa keskenmeno..mut teen kaikkeni ottaakseni ny rauhallisemmi, ei se vauvalle tee hyvää jos stressaan koko ajan..
Mutta tällaista tilittelyä tällä kertaa..
jasminmaria 9+5
Tällä neidillä on menkat myöhässä 2 päivää toivotaan parasta.. testiä en ole vielä tehnyt! Mutta aamulla iski todella paha olo..töissä oli tuskaa olla kun oksetti ja kahvi haisi pahalle..eikä kahvia edes mieli. Nyt on taas hyvä olla mutta mahaa nippailee välillä ; ) Pidetään se täti täältä pois. Mitäs muille kuuluu?
Käytiin tänään avopuolison kanssa lapsimessuilla. Oli kyllä kivat messut ja uusi äitiyspakkaus oli siellä nähtävillä. Sellaisia beigen värisiä vaatteita oli paljon, mutta oli myös sellainen mintun vihreä potkupuku jossa oli valkoisia palloja se oli kiva!
ON: Menkat on myöhässä 3 päivää, väsyttää koko ajan paha olo on aamuisin ja rintoja kutiaa. Kävin ostamassa raskaustestin mutta teen sen vasta huomenna aamulla. Se on apteekin oma Biocard niminen..toivottavasti plussa tulisi..Mitäs muille?
Eipä täällä paljon muita näy..tästä tulee kohta meidän oma kahdenkeskinen keskustelupalsta tätä menoa..=)
Toivotaa iloista huomisaamua,olen hengessä mukana..ilmota sitten miten kävi..mutta muistan itsekin kuinka tein kaksi negatiivista ja sitten vasta kolmas oli plussa,vaikka olin ollut raskaana joka kerta kun silloin testasin..että ei niistä ikinä tiedä..paitsi jos se on plussa!=) sitä ei kuulemma voi tulla " vahingossa" ..
Mulla ollu huono olo jo pitkää ja ei ruoka maistu..syön paljo mielummi mehujäitä ja jacky makupaloja ja kaikke makeeta..ruuan joudun väkisin nielemään,tuntuu että oksennus tulee..mutta pakkohan sitä on jotain ravintoa saada. Oli kyl ihanaa ku siivosin parvekkeen kesäkuntoo ja menin ottaa aurinkoa..naamalle..viltin sisällä,mutta ku laitto silmät kii nii saatto kuvitella et on kesä ku aurinko lämmitti naamaa =) Luin eile et vauva voi muistaa kohdussa kuulemiaan säveliä ja se pitää samanlaisesta musiikista kuin äiti,koska se aistii jotenkin äidin tunteet musiikista..oon ny täs kuunnellu paljo hyvää musiikkia, ku täl viikol sen kuulo jotenki kai alkaa toimii..10vk siis on nyt.
mut joo tulipa tekstiä..palaillaan taas =)
ps.olitko sä sannis85 myös lahdesta, niinkuin minä? Jos olit, niin mistä päin jos saa kysyä..
Eipä oo muitan näkynyt?
Sanniksen testin puolesta täällä nyt sitten jännätään kanssa. Tulethan pian kertomaan.
Mun maha on taas tuplaten isompi... tuli avattua grillauskausi ja popsin sitten yhteensä kolme makkaraa. Turvottaa, turvottaa. Tänään on tuntunut myös ekoja kasvukipristelyjä mahan sivuilta.
Riideltiin ihan kauheasti miehen kanssa siitä hyvästä kun joutui saman päivän aikana imuroimaan ja laittaa pojan iltarutiinit... oli käynyt myös kaupassa hakemassa mulle maitoa ja suklaakin... mutta minä sen kun vaan nipotan. :( Mulla sitten kiehahti kun enhän mä ikinä voi sanoa, että " tänään olen pessyt pyykkiä ja tiskannut, niin en enää tänä iltana hoidakaan poikaa!" .
Huomenna mulla alkaa loma!!! no eihän se mitenkään elämää muuta, muuta kuin tulee paremmin rahaa kun vanhempain vapaa loppuu tähän päivään. Lomalla olen tuonne kesäkuun alkuun asti.. on näet vähän vanhoja lomia pitämättä.
No, eipä muuta kuin kuulemiin...
Mymmeli rv 5+jotain
Elikkäs olen Lahdesta, asustellaan täällä launeella tarkemmin launeen kirkkoa vastapäätä. Tulen sitten kyllä kertomaan miten kävi. Jotenkin tuntuu että nega se on..testasin perjantaina kun menkkojen piti alkaa negan clearbluella joten toivon että se muuttuisi plussaksi. Kävin tänään ostamassa apteekista biocard nimisen testin jolla siis testaan huomenna. En tiedä onko se kovinkin tarkka.. No lähden syömään " toivotaan parasta pelätään pahinta" Hyvää yötä!!
Kovasti on keskustelut kutistuneet, itse olen pitänyt palstailutaukoa muutaman viikon. Täti on " myöhässä" viidettä viikkoa, mutta raskaana en ole. Terot on kaapissa odottamassa valmiina. Huomenna kuulen sitten kilpirauhas-kokeen tuloksen, mutta tuskin siinä mitään poikkeavaa on, mulla on aikaisemminkin ollut todella epäsäännöllinen kierto. Mutta näin täällä, yritys jatkuu... toivottavasti saan kierron kohilleen pikaisesti, niin olisi edes pieniä toiveita tärpistä.
Hienoa, että niin moni on jo plussannut ja plussatuulia kaikille!!
Päivi
Täällä tuli plussa ja ton laskurin mukaan laskettu aika on 6.12 elikkäs itsenäisyys päivänä!! Ja nyt on menossa 5 raskausvikko. Tää on niin uskomatonta en voi vieläkään käsittää tätä.. tärisen ja oon niin onnellinen : ) Nyt voin shoppailla vauvanvaatteita..ainakin vähäsen.. Mitäs muille?
Hienosti alkaa tämänkin päivä plussauutisella!
Päiville jaksamista tilanteesi kanssa! Toivotaan, että terot auttas. Pitääkin just kierron alkaa silloin heittelee kun yrittää. höh...
Aurinkoista päivää kaikille yrtseille!
mymmeli v 5+ jotain
JEE SANNIS, Onnea paljon!
Olisi muuten kiva joskus nähdä jos vaan haluat, kun en tunne paljon lahdesta immeisiä joilla ois vauva tai ois raskaana, niin ois kiva vaik just käydä shoppailemas vauvanvaatteita, tms...? Niin itse asun joutjärven rannalla..
Ihanaa kuulla myös Päivistä ja mymmelistä! =)
en kerkeä tässä kauheemin turisemaan on vähä kiirus, mut oli pakko tulla vilasee sanniksen tulos!
jasminmaria 10+1
Mä kärsin tänään kroonisesta masennuksesta tädin vierailun takia, mutta ihana kuulla että joillain tärpännyt. Kuinka kauan yritystä takana?
Hei,
pino tuntuu tosiaan kuivuneen kasaan. Itsekään ei taida tälle puolelle enää juuri kirjoitella, jos kaikki menee hyvin. Testasin tiistaina vahvan plussan, jee! Laskettu aika tuntuisi osuvan joulukuun alkupäiviin.
Aika epätodelliselta vielä tuntuu, oireita ei väsymyksen lisäksi juuri ole. Toivottavasti asiat etenee toivotulla tavalla ja kohta ökäilen päivittäin :)
Valtavasti plussasäteitä kaikille, ja aurinkoista kevättä!
Manna rv 4+4