Veho alkaa myydä BYDejä
Niin se perinteinen mesen myyjäkin taipuu Kiinan edessä.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/801683ad-45d3-4e88-b00e-3005660a…
Kommentit (18)
Tuhansia BYD autoja syttyy palamaan päivittäin kiinassa.
Siellä oli ainakin aikaisemmin eri myyjät mersulle ja esim.skodille. Sanoin kerran, että pidin mahdollisena valintana sekä C-mersua että Skoda Superbia niin mersumyyjä veti herneet ja sanoi ettei noista kahdesta voi puhua edes samana päivänä. Oli kyllä muutenkin itseään täynnä oleva nuori myyjä. Että onnea vaan BYD:n myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli ainakin aikaisemmin eri myyjät mersulle ja esim.skodille. Sanoin kerran, että pidin mahdollisena valintana sekä C-mersua että Skoda Superbia niin mersumyyjä veti herneet ja sanoi ettei noista kahdesta voi puhua edes samana päivänä. Oli kyllä muutenkin itseään täynnä oleva nuori myyjä. Että onnea vaan BYD:n myyntiin.
BYDin ja mersun sähköautoisssakin on niin iso hintalappuero että täysin eri asiakaskunta.
Eipä taida olla kauaa enää MBn maahantuoja kun kilpailijan merkkejä alkaa tuomaan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida olla kauaa enää MBn maahantuoja kun kilpailijan merkkejä alkaa tuomaan.
Lisään tuohon vielä, Venäjän hyökkäyssotaa tukeva yritys kommunismisesta maasta.
Kiinassa ei ole ainoatakaan puolueetonta suur toimijaa joka ei tukisi Venäjän sotaa !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida olla kauaa enää MBn maahantuoja kun kilpailijan merkkejä alkaa tuomaan.
Lisään tuohon vielä, Venäjän hyökkäyssotaa tukeva yritys kommunismisesta maasta.
Kiinassa ei ole ainoatakaan puolueetonta suur toimijaa joka ei tukisi Venäjän sotaa !
Katsohan Pietarin rotta löysi tiensä tähänkin ketjuun.
Aika järkkyä. Mercedeksen maahantuoja alkaa tuoda myös jotain kiinapskaa. Toivottavasti ne edes myydään jossakin takapihalla eikä tuoda sinne marmorisaliin Mercedeksen ja Maybachin rinnalle.
Alkaa Veho tehdä tappioo ja ihmisiä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida olla kauaa enää MBn maahantuoja kun kilpailijan merkkejä alkaa tuomaan.
On ne ennenkin myyneet myös muita merkkejä.
Miten halvalla tehdyt Eurooppalaiset sähköautot sitten kilpailee saman hintaluokan Kiinalaisia vastaan jossa halpuutus niin silmään pistävää ja varustelu?
Taitaa osoittautua eeppiseksi virheeksi ottaa mitään kiinalaisia kertakäyttöautoja myyntiin, kerkeävät ruostua romuksi ennenkuin ovat edes laivattu tänne saakka:
kiinalaiset tuotteet muutenkin ovat lähinnä näköispainoksia, elokuvalavasteita, rakennusten seinätkin betonin näköisellä teipillä päällystettyä styroksia:
Konela pitäs perustaa uudestaan kiinankuraa varten. Vois tuoda myös jarruttomia ladoja putinisteille.
Vierailija kirjoitti:
Konela pitäs perustaa uudestaan kiinankuraa varten. Vois tuoda myös jarruttomia ladoja putinisteille.
Delta-Auto on Konelan jälkeläinen.
Teppo järkyttyy kun vie OM601 mottia huoltoon ja vieressä onkin patterilelu.