Miksi amerikkalaiset harrastaa paljon irtosuhteita?
https://bespokesurgical.com/2021/06/24/sexual-history-by-state/
Washingtonissa ihmisillä (niin naiset kuin miehet) on ollut 55 seksikumppania. Mitä hittoa, sehän on ihan valtavasti. Vertailun vuoksi suomalaisilla niitä on n. 10 tutkimusten mukaan. Mitenhän noin voi olla, kun eihän Suomessa olla sen vanhoillisempia, eli ei selity meillä uskonnon vaikutuksella.
Kommentit (29)
Lisään vielä, että ei selity meillä myöskään yhteisöllisellä kulttuurilla, kun ollaan kaiketi vielä yksilökeskeisempiä kuin amerikkalaiset.
-ap
Eipä oo Suomi lähelläkään kärkeä:
https://www.datapandas.org/ranking/average-number-of-sexual-partners-by…
Mä tiedän todella monta ihmistä kellä on huomattavasti enemmän kun 10. Enkä yhtään kellä ois vaan pari. Ei toi muutama kymmenen oo nykyään niin paljon. Tiiän kymmeniä ihmisiä kellä on kymmeniä seksijuttuja
Amerikassa kaikki on suurta myös irtosuhteiden määrä. - Itseäni Jenkeissä asuessani kyllä enemmän kuin mahd. seuralsieni irtosuhteiden määrä ärsytti jenkkien hyvin kaksinaismoralitinet käsitykst seksistä ja alastomuudesta,
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän todella monta ihmistä kellä on huomattavasti enemmän kun 10. Enkä yhtään kellä ois vaan pari. Ei toi muutama kymmenen oo nykyään niin paljon. Tiiän kymmeniä ihmisiä kellä on kymmeniä seksijuttuja
Ja sinä uskot sanasta sanaan.
Vierailija kirjoitti:
Amerikassa kaikki on suurta myös irtosuhteiden määrä. - Itseäni Jenkeissä asuessani kyllä enemmän kuin mahd. seuralsieni irtosuhteiden määrä ärsytti jenkkien hyvin kaksinaismoralitinet käsitykst seksistä ja alastomuudesta,
Kerro lisää
Mua kiinnostaa miks irtosuhteet liitetään jotenkin erityisesti suomalaisiin naisiin vaikka maailmalla monella muulla on niitä enemmän ..
Body count, head count, kiss count -buumihan on just USAsta lähtöiisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä uskot sanasta sanaan.
Mä oon huono uskomaan kuulopuhetta, uskon vaan siihen mistä on todisteita. Ja nämä on oikeasti aktiivisia seksissä. Kuin myös itse.
Vierailija kirjoitti:
On kai niin piireistä kiinni missä liikkuu. Ite taas tiedän vaan niitä, joilla ei suhteita ollenkaan, 1 tai max 2. Kolmikymppisiä ihmisiä, ovat sellaista hissukka-nörtti-kissafani-sukankutojaosastoa. Tottakai yökerhobileissä sitten taas liikkuu ekstroverttejä seksihulluja.
Siksi koska siellä monet miehet ovat tuuhea tukkaisia, kauniit silmät, tummat ripset ja laatikko leuan omaavia ja naiset viimeisen päälle laitettuja ja nämä sitten tuntevat vetoa toisiinsa.
Vaihto-oppilaana olleet monet sanoivat, että muijat oli usein aika "horahtavia."
Yksi kundi oli pannut "sijaisäitiäänkin." Ukko oli kai ollut työreissuilla ja mami oli tullut aamutakkipäällä poitsua herättelemään. Ei ollut kuulemma estellyt, kun hän alkoi varovasti availla aamutakin vyötä.
Luulen etteivät oikeasti pane niin paljoa, ovathan aika puritaaneja pohjoismaalaisiin verrattuna. Vähän sama kuin latinot, että look on antava mutta lähinnä omalle aviomiehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vaihto-oppilaana olleet monet sanoivat, että muijat oli usein aika "horahtavia."
Yksi kundi oli pannut "sijaisäitiäänkin." Ukko oli kai ollut työreissuilla ja mami oli tullut aamutakkipäällä poitsua herättelemään. Ei ollut kuulemma estellyt, kun hän alkoi varovasti availla aamutakin vyötä.
Teinipoikien kehuskeluihin ei aina kannata 100% uskoa. Olisiko jantteri katsellut vähän liikaa milffimateriaalia?
Vierailija kirjoitti:
Luulen etteivät oikeasti pane niin paljoa, ovathan aika puritaaneja pohjoismaalaisiin verrattuna. Vähän sama kuin latinot, että look on antava mutta lähinnä omalle aviomiehelle.
Suurkaupungeissa on aika lailla eri meno kuin niillä takamailla, jonne vaihto-oppilaat yleensä lähetetään.
Mulla on alle 10, eikä määrä tule enää kasvamaan. En ole uskovainen. Koen seksin vieraan ihmisen kanssa inhottavana, joten paneskelen vain parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska siellä monet miehet ovat tuuhea tukkaisia, kauniit silmät, tummat ripset ja laatikko leuan omaavia ja naiset viimeisen päälle laitettuja ja nämä sitten tuntevat vetoa toisiinsa.
Sielläkin on kaikenlaista lihavaa länkisäärtä suurin osa kansasta.
Because its freedom and pleasure!
Näemmä paljon itsekkäitä ihmisiä.