Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi amerikkalaiset harrastaa paljon irtosuhteita?

Vierailija
08.07.2025 |

https://bespokesurgical.com/2021/06/24/sexual-history-by-state/

Washingtonissa ihmisillä (niin naiset kuin miehet) on ollut 55 seksikumppania. Mitä hittoa, sehän on ihan valtavasti. Vertailun vuoksi suomalaisilla niitä on n. 10 tutkimusten mukaan. Mitenhän noin voi olla, kun eihän Suomessa olla sen vanhoillisempia, eli ei selity meillä uskonnon vaikutuksella.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näemmä paljon itsekkäitä ihmisiä. 

Vierailija
2/29 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että ei selity meillä myöskään yhteisöllisellä kulttuurilla, kun ollaan kaiketi vielä yksilökeskeisempiä kuin amerikkalaiset.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikäs ei? Seksi on mukavaa.

Vierailija
4/29 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/29 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän todella monta ihmistä kellä on huomattavasti enemmän kun 10. Enkä yhtään kellä ois vaan pari. Ei toi muutama kymmenen oo nykyään niin paljon. Tiiän kymmeniä ihmisiä kellä on kymmeniä seksijuttuja

Vierailija
6/29 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa kaikki on suurta myös irtosuhteiden määrä. - Itseäni Jenkeissä asuessani kyllä enemmän kuin mahd. seuralsieni irtosuhteiden määrä ärsytti jenkkien hyvin kaksinaismoralitinet käsitykst seksistä ja alastomuudesta,

Vierailija
7/29 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän todella monta ihmistä kellä on huomattavasti enemmän kun 10. Enkä yhtään kellä ois vaan pari. Ei toi muutama kymmenen oo nykyään niin paljon. Tiiän kymmeniä ihmisiä kellä on kymmeniä seksijuttuja

Ja sinä uskot sanasta sanaan.

Vierailija
8/29 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikassa kaikki on suurta myös irtosuhteiden määrä. - Itseäni Jenkeissä asuessani kyllä enemmän kuin mahd. seuralsieni irtosuhteiden määrä ärsytti jenkkien hyvin kaksinaismoralitinet käsitykst seksistä ja alastomuudesta,

Kerro lisää

Vierailija
9/29 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa miks irtosuhteet liitetään jotenkin erityisesti suomalaisiin naisiin vaikka maailmalla monella muulla on niitä enemmän ..

Vierailija
10/29 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body count, head count, kiss count -buumihan on just USAsta lähtöiisin

Vierailija
11/29 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä uskot sanasta sanaan.

Mä oon huono uskomaan kuulopuhetta, uskon vaan siihen mistä on todisteita. Ja nämä on oikeasti aktiivisia seksissä. Kuin myös itse.

Vierailija
12/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kai niin piireistä kiinni missä liikkuu. Ite taas tiedän vaan niitä, joilla ei suhteita ollenkaan, 1 tai max 2. Kolmikymppisiä ihmisiä, ovat sellaista hissukka-nörtti-kissafani-sukankutojaosastoa. Tottakai yökerhobileissä sitten taas liikkuu ekstroverttejä seksihulluja.

Vierailija
13/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska siellä monet miehet ovat tuuhea tukkaisia, kauniit silmät, tummat ripset ja laatikko leuan omaavia ja naiset viimeisen päälle laitettuja ja nämä sitten tuntevat vetoa toisiinsa.

Vierailija
14/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihto-oppilaana olleet monet sanoivat, että muijat oli usein aika "horahtavia."

Yksi kundi oli pannut "sijaisäitiäänkin." Ukko oli kai ollut työreissuilla ja mami oli tullut aamutakkipäällä poitsua herättelemään. Ei ollut kuulemma estellyt, kun hän alkoi varovasti availla aamutakin vyötä.

Vierailija
15/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen etteivät oikeasti pane niin paljoa, ovathan aika puritaaneja pohjoismaalaisiin verrattuna. Vähän sama kuin latinot, että look on antava mutta lähinnä omalle aviomiehelle.

Vierailija
16/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihto-oppilaana olleet monet sanoivat, että muijat oli usein aika "horahtavia."

Yksi kundi oli pannut "sijaisäitiäänkin." Ukko oli kai ollut työreissuilla ja mami oli tullut aamutakkipäällä poitsua herättelemään. Ei ollut kuulemma estellyt, kun hän alkoi varovasti availla aamutakin vyötä.

Teinipoikien kehuskeluihin ei aina kannata 100% uskoa. Olisiko jantteri katsellut vähän liikaa milffimateriaalia?

Vierailija
17/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen etteivät oikeasti pane niin paljoa, ovathan aika puritaaneja pohjoismaalaisiin verrattuna. Vähän sama kuin latinot, että look on antava mutta lähinnä omalle aviomiehelle.

Suurkaupungeissa on aika lailla eri meno kuin niillä takamailla, jonne vaihto-oppilaat yleensä lähetetään.

Vierailija
18/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alle 10, eikä määrä tule enää kasvamaan. En ole uskovainen. Koen seksin vieraan ihmisen kanssa inhottavana, joten paneskelen vain parisuhteessa.

Vierailija
19/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska siellä monet miehet ovat tuuhea tukkaisia, kauniit silmät, tummat ripset ja laatikko leuan omaavia ja naiset viimeisen päälle laitettuja ja nämä sitten tuntevat vetoa toisiinsa.

Sielläkin on kaikenlaista lihavaa länkisäärtä suurin osa kansasta.

Vierailija
20/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Because its freedom and pleasure!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi