Voi voi pizza hut Tripla
Tapaus 1 muutama viikko sitten: Tilaamme diginatiivin aikuisen pojan kanssa pizzat näyttöpäätteeltä. Jep ihan ok toimi laite Hehheh. Kuitissa ei näkynyt mitään tilausnumeroa kuitenkaan. Pyysin poikaa katsomaan tarkkaan (hänellä ei silmälaseja eikä mitään näköhäiriöitä Hehheh) ja ei kylllä misssään nähnyt numeroa, mikä olisi ollut tilausnumeroa muistuttava. Sääli etten ottanut kuvaa!
Kun poika meni tiskiltä kysymään tyyppi oli sanonut hänelle, ei mitään numeroita ole, pitää vaan kysyä tiskiltä. Oli siellä kyllä ne taulut seinällä, missä tilaukset, mutta eipä tainnut poika sen enempää kysellä tuon vastauksen perään että miksei sitten tilausnumeroa kuitissa?
Tapaus kaksi tänään:
Tilaan näyttöpäätteeltä ja tilaus sujuu ok kunnes maksu. Joo maksu maksupäätteellä joo ja ihan normaalisti siirtyi summa maksupäätteelle. Ei ottanut maksua ja koitin toisen kerran. Yhtäkkiä ruutuun tuli eri näkymä ja ilmoitus maksua käsitellään. Sitä en mene vannomaan tuliko jopa teksi tilaus valmis? Olisi pitänyt kuvata? Okei hyvä. Ei tullut kuittia kuitenkaan ja ruudulle ilmestyi uudestaan maksa ja summa maksupäätteelle. No Sherlock en enää uudestaan yrittänyt maksaa nimittäin vaarana on joskus, että maksu saattaisi mennä läpi vaikka kuittia ei ole tullut.
No tiskillä lysyin näkeekö onko tilaus mennyt läpi. Tosi epävarmasti siperteöu kassa, että ei tiedä, Ehkä ei. Sanoin että miten niin muka eikö pitäisi näkyä teillä jos tilaus mennyt läpi. Ihme sopertelua taas. Meni sitten katsomaan siitä maksupäätteltä ja sanoi, että siinä lukee että maksu ei mennyt läpi ja korjaisivat myöhemmin, jos olis mennyt.
Joo, kyllä huomasin vastasin, mutta varmuuden kysäisin jos näet kassalta tilanteen, kun häikkää oli päätteellä. Ei niin kiva käsitellä jälkikäteen maksuja Huoh. ota yhteyttä, soita, lähetä sähköpostia.
Mainitsin vielä että sääli etten kuvannut, mutta e siihen heti tullut tyita maksu ei suoritettu tekstiä el oli aika epäselvää.
Vitsailin myös tilausnumerosta joka oli kissankorkuinen numekoodi kuitissa Viimeckerralla sitä ei ollut kun olin tilaamassa pojan kanssa. Selitti jotain että joo maksupäätteestä tulee erinäköinen kuitti. Naureskelin vaan, että okei! Oli pakko mainita vielä, että pojalle oli sanottu että ei mitään tilausnumeroita ole. Ei tainnut olla ajantasalla se työntekijä sitten. Kassa vaan hymyili vaisusti.
Sitten siirryinkin puolisoleana limukoneelle. Joo mulla jotain häikkää toisessa silmässä ja en näe niin hyvin. Monesti ksikki asiat laitetaan sen piikkin että en näe hyvin tai muuten höperö. Buhahaa!
Ja nyt joku: Ei mulla mitään häikkää Triplan pizza hutin koneilla koskaan Hehheh!
Kommentit (7)
Kuulostat hyvin hankalalta ihmiseltä.
Mä olen muuten se kenelle sattuu ylivoimaisesti keskimääräistä enemmän häikkää maksupäätteillä sen takia että
jotsin häikkää siinä koneessa, e käutäjsdä.
Noh joku teini taas luulee että siinä jolu joka ei vadn osaa käyttää ta joku muu joka tietäää etyä toimen silmä läjes puolisokea sen takia, ETY en näe.Eivät udko että oileesti laitteissa on ollut häikkää tsi bugi ha näitä sattuu enemmän kun jolle keskimäärin ysi on sattunut viime viiden vuoden aikana.
Ja nyt joku: Sijsn tavallista ja kyllä noita aina sattuu välillä muillekin.
Joo, mutta väitän edelleen että mun kohdalle ihan sattumoisin enemmän jehheh kun keskimäärin! Ka myös silloin kun en ole yksin vaan vähön todistajia mukana.
Ja mitäs sitten tuumit lun kuulet vihjeenä, että jenkilö on ollut muidenkin merkillisten sattumien kohde eli sellaista hang stalking toimintaa ympätilö
Voisiko fiksut laittaa taas yks plus yks yhteen???
Olipa raskasta lukea, saisinko minuuttini takaisin.
Inhottavia nuo bugit maksupäätteellä. Mitäs pienistä voi joku ajatella tai ei sitä kannata ihmetellä, mutta jos joskus sulta menny tuplaveloitus vastaavissa tilanteissa mielellään yrität selvittää sen heti ja jokatapauksessa ei se nyt niin kiva ole, kun aina noita sattuu. Kumma ettei liikkeiden omat kassapäätteet ole niin eteviä, että sitä kautta voisi varmistaa onko maksu mennyt vai ei?
Ja joo kuitti tarkoittaa, että maksu mennyt mutta maksaisitko itse vaikka 5 kertaa ilmoituksella bugi ja myöhemmin huomaat useamman veloituksen?
Heh heh buahaa
Heh heh buahaa
Heh heh buahaa
Heh heh buahaa
Heh heh buahaa
Heh heh buahaa
Heh heh buahaa
Heh heh buahaa
Heh heh buahaa