Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Crazy Kokkosen kahvila konkurssiin

Vierailija
07.07.2025 |

Maineikas kahvila on nyt mennyttä. Kevyet mullat.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011350363.html

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin joskus mennä sinne kahville ja kahvilan piti olla auki. Yritin avata ovea, mutta se ei auennut. Sen sijaan oven viereisessä pöydässä sisällä istui joku mummo joka mulkoili mua vihaisesti. Käännyin kannoiltani ja menin Torpanrantaan kahville :D

Vierailija
2/7 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä siis Villa Angelica? Olen kerran ollut siellä yhdessä tilaisuudessa. Miljöö on ihana, tarjoiluista en muista mitään. Jonkun toisen kerran olisin halunnut mennä kahville. Ei näkynyt henkilökuntaa eikä tarjottavaakaan. Ovet kuitenkin auki. Tuli kummallinen olo kun turistikausi menossa. Lähdinpä sitten kävelemään. Jostain muusta kuin kahvilayrittämisestä tuossa on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo pysyi pystyssä noinkin pitkään? Jo vuosia sitten ihmiset valittivat että kakut on homeessa. 

Vierailija
4/7 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä siis Villa Angelica? Olen kerran ollut siellä yhdessä tilaisuudessa. Miljöö on ihana, tarjoiluista en muista mitään. Jonkun toisen kerran olisin halunnut mennä kahville. Ei näkynyt henkilökuntaa eikä tarjottavaakaan. Ovet kuitenkin auki. Tuli kummallinen olo kun turistikausi menossa. Lähdinpä sitten kävelemään. Jostain muusta kuin kahvilayrittämisestä tuossa on kyse.

Jep. Omistaja on "vttuakos tänne tulette kahville"-henkinen yrittäjä. Sieltä on monet itkua pidätellen lähteneet pois.

Vierailija
5/7 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Omistaja on "vttuakos tänne tulette kahville"-henkinen yrittäjä. Sieltä on monet itkua pidätellen lähteneet pois.

Ei tosiaankaan tarvitse ihmetellä että lopulta meni konkkaan. 

Vierailija
6/7 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ymmärtää miksi yhden Helsingin hienoimman turistinähtävyyden (Seurasaari) vieressä oli tällainen paikka. Sehän oli ihan mainehaitta Helsingin turismille. Myös se viereinen kahvila on aika törkyinen rumine kyltteineen. Onneksi UKK:n museon vieressä on hieno kahvila kauniilla näköalalla.

Vierailija
7/7 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen paras kahvila on McDonald'sin McCafe. Enkä edes vitsaile.

Kohtuulliset hinnat, hyvä ja tasainen laatu, pitkät aukioloajat, hyvä sijainti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän