Pystytkö syömään Ben & Jerrys jäätelötonkan yhdeltä istumalta?
Meneekö kerralla vai jaatteko useampaan annokseen?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Eikös ben &jerrys ole melkoinen wokefirma,praideineen ja DEI-koulutuksineen...
Jep, antisemitismi myös agendalla.
Onko siinä edes puolta litraa? Helposti menee.
Joskus olen ostanut Ben & jerrys -jäätelöä, mutta sen rakenne ei ole millyttävä vaan jotenkin liian tiivis. Makukaan ei ollut mitenkään mieleenpainuvan hyvä.
En siihen pönttöön koske. Ällömakeaa sokerimönjää.
100-150g kerralla on sopiva määrä, eli 3-4 kertaa syön purkista. Ehkä pystyisin syömään kerralla puolet, mutta en halua. Kokonaista en edes pystyisi.
En. Oksennnus tulisi siitä sokerista ja rasvasta hyvin todennäköisesti. Tai ainakin kaikkea muuta kuin nautinnollinen olo. Ei olisi mukava voida pahoin. Olen normaalivartaloinen mies.
Epäsuosittu mielipide, mutta nämä eivät mun mielestä ole hyviä jätskejä. Tämän lisäksi ylihinnoiteltuja.
Vierailija kirjoitti:
100-150g kerralla on sopiva määrä, eli 3-4 kertaa syön purkista. Ehkä pystyisin syömään kerralla puolet, mutta en halua. Kokonaista en edes pystyisi.
Tuohon et usko itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ennätykset ruoan määrässä eivät ikinä ole olleet mun juttuja. Mitä järkeä?
Eihän ko. jäätelöpaketissa ole mitään ennätyksen aineksia, hyvin menisi kerta-annoksena käytännössä kenellä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri eilen söin sitä ja syön sen kolmessa osassa. Jos sen vetää kerralla, kaloreita tulee koko päivän kaloriannos kerralla.
Energian yksikkö on joule.
Ja liittyi asiaan? Kcal on purkin kyljessä /100g.
Kilon lyhenne on k. Jäikö apukoulu kesken?
Aiempi tarkoitti kcal, jotka on siinä purkin kyljessä/100g, kirjoitti kaloreita. Kait sinä sen tiedät, että tuohon ei tarvi kouluja käydä?!
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä edes puolta litraa? Helposti menee.
Taitaa olla vähän alle puoli litraa.
Miksi tuon pitäisi minua kuluttajana kiinnostaa ollenkaan? Mikäli hinta ja maku on kohdillaan, niin se riittää minulle.