Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jollain muulla tänään vaikea päivä?

Vierailija
06.07.2025 |

Ei meinaa oikein löytyä motivaatiota elämään ja kaikki on huonosti omasta naamasta lähtien.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ollut jo kuukausia. Ja niin vaikeaa, ettei todellakaan naama enää kiinnosta. Yritän pysytellä hengissä - kirjaimellisesti.

Vierailija
2/8 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tänään on ollut helppo päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaiperus. Harmaa saa ja yksinäisyys, loma. No lähdin ulos ja tällähän se helpotti.

4/8 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ollut, en ole saanut metsässä revittyä yhtäkään susihukkaa tänään 

Vierailija
5/8 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se. Ollaan perheen kanssa asunnottomia, sijoitettuna asuntolaan alle 20m2 huoneeseen. Hermo pinnassa koko ajan kun omaa rauhaa ei saa. Ei pysty edes käymään suihkussa alkeellisissa oloissa. Täytyy kohta lähteä sateeseen, luonto kuitenkin vähän auttaa ja rauhoittaa.

Vierailija
6/8 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli perjantaina huono päivä.

Vierailija
7/8 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sellainen päivä joka saa miettimään itsemurhaa. Vahvoja kipulääkkeitä voisi antaa hyvään tarkoitukseen.

Vierailija
8/8 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai oli minulla pitkään  viikon huonompia päiviä, mutta perheenperustamisen myötä se tunne katosi. Tai itseasiassa jo aiemmin nykyisen puolisoon tutustuessa. Eli 25 vuotta sunnuntait on olleet ok. 

Kun lapset muuttaa omilleen en tiedä miten sunnuntait muuttuu. Yhteinen viikonloppuharrastus puolison kanssa pitänee hankkia ennen sitä. Nyt lenkkeilemme ja käymme tapahtumissa, mutta se on enemmän olemista kuin harrastamista. Ystäviä toki on, mutta jotkut ihmiset vaikuttavat todella yksinäisiltä yli 50 v. Ja luulen, että yksinäisyys vie monella mielen matalaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi