Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on joku uskomaton taito ahdistua siitä jos mies on IHANA.

Vierailija
06.07.2025 |

Ilmeisesti kiintymyssuhdehäiriö tai joku muu trauma, mutta en kertakaikkiaan ole pystynyt ikinä parisuhteeseen sen oikeasti komean, kiltin ja fiksun miehen kanssa. Aina olen saanut jonkun paniikkikohtauksen ja lopettanut suhteen täysin irrationaalisesta syystä minkä olen itselleni keksinyt. Esim että olisin ihastunut toiseen, tai pelännyt ettei seksi toimisi tai ahdistunut kun mies on liian saatavilla ja selvästi liian kiinnostunut. 

Jälkikäteen käyn välillä katselemassa somessa näiden miesten kuvia viimeisten 20 vuoden ajalta jotka olen jättänyt. He ovat poikkeuksellisen komeita, sellaisia vähän liiankin. Täydellisiä. Nyt heillä on kaikilla käsipuolessaan joku upea nainen ja he vaikuttavat onnellisilta. Ja olenko minä onnellinen?

En. Olen suhteessa miehen kanssa, josta en ole varma haluanko olla hänen kanssaan, mutta olen päättänyt yrittää. Olen vuosien aikana onnistunut valitsemaan pari suhdetta jotka ovat olleet aivan hirveitä. Olen kokenut väkivaltaa ja alistamista, mustasukkaisuutta ja pettämistä. Se on tuntunut vielä hirveämmältä koska olen valinnut puolisokseni miehiä jotka eivät ole olleet näitä "liian komeita ja täydellisiä", vaan tavallisia, ja olen kuvitellut että sillä tavalla suojelisin itseäni sydänsuruilta, mutta onkin käynyt vielä huonommin. 

Onko kenelläkään muulla mitään vastaavaa? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monen miehen elämän tämäkin muumi onnistuu pilaamaan? Tällaisen perseilyn pitäisi olla rikollista ja siitä pitäisi langettaa pitkät ehdottomat vankeustuomiot ja isot vahingonkorvaukset maksettavaksi.

Vierailija
2/16 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viri viri tööt tööt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen tutustumaan skeematerapiaan (esim. lainaamaan aiheesta kirjan kirjastosta). Siinä käsitellään läpi elämän jatkuneita käyttäytymismalleja ja perehdytään niiden syihin.

Vierailija
4/16 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪

💩💩💩💩💩💩💩💩💩

Vierailija
5/16 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monen miehen elämän tämäkin muumi onnistuu pilaamaan? Tällaisen perseilyn pitäisi olla rikollista ja siitä pitäisi langettaa pitkät ehdottomat vankeustuomiot ja isot vahingonkorvaukset maksettavaksi.

Miten MINÄ pilaan kenenkään elämän? :D Itsehän tässä olen onneton ja miehet jotka olen jättänyt, ovat tahoillaan onnellisia. Jos jotain, niin mä taidan olla sellainen porttiteoria vihdoinkin hyvään loppuelämänsuhteeseen miehille, koska mun jälkeen se aina löytyy. Mä en sitä tunnu olevan. Joten vahingokorvausten sijaan ansaitsisin varmaan palkkioita. 

Sinä senkin ilkeä incel-trolli. 

Vierailija
6/16 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normaalia. Ehkä tavallisuus tulee niissä myöhemmin esiin ja ei ole niin jännittävää.

Vierailija
7/16 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään heti, että mut jätetään. Että en ole tarpeeksi. Ehkä en oikeasti olekaan, koska mulla on paljon ongelmia. Pidempään seurustellessa ne paljastuvat. 

Saatan ensi kohtaamisella vaikuttaa liian ihanalta. 

Vierailija
8/16 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIUPALI 

PAUPALI

PIUPALI

PAUPALI

PIUPALI 

PAUPALI

PIUPALI

PAUPALI

PIUPALI 

PAUPALI

PIUPALI

PAUPALI

PIUPALI 

PAUPALI

PIUPALI

PAUPALI

PIUPALI 

PAUPALI

PIUPALI

PAUPALI

Vierailija
9/16 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen tutustumaan skeematerapiaan (esim. lainaamaan aiheesta kirjan kirjastosta). Siinä käsitellään läpi elämän jatkuneita käyttäytymismalleja ja perehdytään niiden syihin.

Kiitos asiallisesta viestistä. Tutustun aiheeseen. :)

Vierailija
10/16 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten MINÄ pilaan kenenkään elämän? :D Itsehän tässä olen onneton ja miehet jotka olen jättänyt, ovat tahoillaan onnellisia. Jos jotain, niin mä taidan olla sellainen porttiteoria vihdoinkin hyvään loppuelämänsuhteeseen miehille, koska mun jälkeen se aina löytyy. Mä en sitä tunnu olevan. Joten vahingokorvausten sijaan ansaitsisin varmaan palkkioita. 

Sinä senkin ilkeä incel-trolli. 

Olisit muotoillut tämän eri tavalla niin et olisi heti paljastunut trolliksi.

Vierailija
11/16 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika normaalia. Ehkä tavallisuus tulee niissä myöhemmin esiin ja ei ole niin jännittävää.

Mulla sitä ongelmaa ei. On ollut monenlaista traumaa ja psyykkeen kanssa ongelmia. Mielummin hoidan asiat itsekseni. 

Vierailija
12/16 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Hieman yritystä oli, mutta lässähti ja paljastui jo heti alkuunsa 

Vierailija
13/16 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pelkään heti, että mut jätetään. Että en ole tarpeeksi. Ehkä en oikeasti olekaan, koska mulla on paljon ongelmia. Pidempään seurustellessa ne paljastuvat. 

Ymmärrän. Ehkä myös hieman samaistun. Ehkä mäkin pelkään näitä liian ihanilta vaikuttavia että itse en ole heille tarpeeksi? Sitten valitsen jonkun sellaisen mihin en ole ihan niin ihastunut, että ei sattuisi niin kovaa jos ja kun se loppuu. Huokaus. 

Vierailija
14/16 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin nuorena nuo mielenterveysongelmat ovat olleet esteenä. Ilman noita ei olisi ollut ongelmaa. Harva haluaa lapsia esim. mielenterveysongelmaisen kanssa. Niitä ei heti näe päältä. Ja saattaa vaikuttaa, että ihminen olisi kiva kumppani ja hyvä äiti. 

Vierailija
15/16 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi tämä nyt vaikuttaa jonkun mielestä trollilta, kun vastasin ilmiselvälle trollille? 

Olen siis alkuperäisen viestin kirjoittaja eikä tässä ole mitään trollaamista. Enkä mä yritä mitään. Halusin vaan jakaa tänne anonyyminä tän asian, mikä vaivaa mua omassa elämässäni oikeasti, enkä IKINÄ paljastaisi tätä oikeassa elämässä kenellekkään. 

Tiedostan että mulla on varmasti tässä jotain ongelmallisia käyttäytymismalleja ja traumoja, miksi näin, mutta oon myös halukas tekemään niiden eteen töitä, enkä haluaisi että asiat tuntuu tältä. 

Vierailija
16/16 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Ehkä myös hieman samaistun. Ehkä mäkin pelkään näitä liian ihanilta vaikuttavia että itse en ole heille tarpeeksi? Sitten valitsen jonkun sellaisen mihin en ole ihan niin ihastunut, että ei sattuisi niin kovaa jos ja kun se loppuu. Huokaus. 

Niin. Tai sitten etsii alitajuisesti jonkun, joka ei pelästy heti ongelmia. Olen ehkä vaistonnut sen asian ja siksi torjunut jotain tosi täydellisiltä vaikuttavia miehiä. En ole edes halunnut tuhlata aikaa. Jos joku on heti ensitapaamisella antanut ymmärtää, että haluaisi kovasti lapsia tai edustusnaisen jne.