Säästän hammaslääkärimaksussa kun kuuntelen hampaita korjaavaa binaural-ääntä
Laitan tämän tänne jos joku toinenkin haluaa ottaa ilmaisen hyödyn.
https://www.youtube.com/live/ons-cQXCQd0?si=RF0yle5MsGt6SjXP
Kommentit (12)
Binauraalisia pitää kai kuunnella kuulokkeilla, muuten ei toimi?
Vierailija kirjoitti:
Mä säästän hammaslääkärimaksuissa, kun pesen fluorihammastahnalla ja sähköhammasharjalla hampaat 2 kertaa päivässä, lankaan hammasvälit joka ilta.
Ai. Minäkin kyllä pesen hampaat. Mutta säästän kun otan ilmaisen hyödyn hampaiden korjaamiseen suunnitellusta binaural-videosta. Ääni parantaa hampaita.
Vierailija kirjoitti:
Binauraalisia pitää kai kuunnella kuulokkeilla, muuten ei toimi?
Ymmärtääkseni juu.
Ja tutkimus, johon viittaat, mistä löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Ja tutkimus, johon viittaat, mistä löytyy?
Totta on tämä parantava vaikutus. Selaile sinä vaan niitä pölyisiä boomertutkimuksiasi.
Eikö tuolla taajuudella voi itsekin hymistä.ömmmmmmm?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuolla taajuudella voi itsekin hymistä.ömmmmmmm?
Ei. Ei toimi noin. Mutta nämä äänivideot on suunniteltu toimimaan juuri hampaita korjaaviksi.
Kyllä ihminen sitten osaa yllättää höynäyttettävyydellään...
Tässä järkevin linkki, jonka aiheesta löysin. Siinäkin käsitellään binauraalisen äänen käyttöä potilaan AHDISTUKSEN hoidossa, ei hampaiden hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä järkevin linkki, jonka aiheesta löysin. Siinäkin käsitellään binauraalisen äänen käyttöä potilaan AHDISTUKSEN hoidossa, ei hampaiden hoidossa.
Niin. Ääni tuskin auttaa jos USKOT että se ei auta. Mutta jos uskot että se auttaa, saat siitä hyödyn. Minulla on kohta upea hymy ja ehjät hampaat! 🦷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ääni tuskin auttaa jos USKOT että se ei auta. Mutta jos uskot että se auttaa, saat siitä hyödyn. Minulla on kohta upea hymy ja ehjät hampaat! 🦷
"Oikea" hoito tehoaa uskomattakin. Tässä lienee siis osittain kyse placebovaikutuksesta.
Mä säästän hammaslääkärimaksuissa, kun pesen fluorihammastahnalla ja sähköhammasharjalla hampaat 2 kertaa päivässä, lankaan hammasvälit joka ilta.