Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rattaat ja turvakaukalo

28.03.2007 |

onko kokemuksia kyseissitä rattaista, johon saa turvaistuimen kiinni kätevästi? olen miettinyt jos ostaisin sellaiset, mutta ei ole lähipiirissä kellään. olisko kokemuksia jollain onko hyvät? minäkin paljon kuljen vauvan kaa autolla, joten...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin oli aivan huippuhyvä. Siinä vaiheessa kun vauva ei enää nukkunut aina rattaisissa eikä siis halunnut pötköttää selällään mutta oli liian pieni istuinosaan niin kun turvaistuimen kun laittoi rattaisiin kiinni niin homma oli molemmille hyvä.Ja siis todella loistava kun voi vaan nostaa autosta ulos suoraan runkoon kiinni!

Vierailija
2/6 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gracon matkarattaat. Aivan loistava yhdistelmä esim. kauppareissuilla. Vauva sai rauhassa jatkaa unia turvakaukalossa, ei tarvinnut alkaa herättelemään ja nostamaan kaupan ostoskärryihin. Ja kätevä siitäkin syystä, että tuota Gracon kaukaloa oli mielestäni ihan tuhottoman raskas ja hankala kantaa.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans Gracot ja kyllä ne oli tosi kätevät just sen takia, että kun vauva poikkeuksetta aina nukahti autoon, niin sitä ei sit tarvinu herättää ku mentiin kauppaan. Ainoo vaan, että meillä ainakin oli aika lyhytikäiset. Lapsi nyt 5,5kk eikä meinaa mahtua enää kaukaloon eikä tykkää olla makuuasennossa enää siinä kaukalossa. Joten rattaat on laitettu odottamaan seuraavaa vauvaa :D

Vierailija
4/6 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuo gracon kaukalo ja matkarattaat, yhdistelmä oli tosi hyvä, minä en ainakaan olisi jaksanut kaukaloa kantaa kaupoilla, tosin nyt kohta 8 kuukautinen tyttö on jo siirtynyt kaukalosta turvaistuimeen mutta rattaat on edelleen käytössä kaupoilla kierrellessä ja niille on varmaan käyttöä vielä hyvän tovin:)

Vierailija
5/6 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kattomaan, että minkälaisia " turvakaukalorattaita" muilla on ja huomasin että melkein kaikilla muilla gracot.

Eli meillä on happy baby driverit. Varmaan vähän harvinaisemmat, ei oo tullu minulle muita vastaan. Eli siihen työntöosaan saa halutessaan vaununkopan, ratasosan ja sit kun ottaa myös turvakaukalon oliks se easybob tai jotain sellasta niin avot! Suoraan siihen työntöosaan laitetaan ekaks kiinni sellaset tapit ja sit siihen tökätään sit se turvakaukalo. Miusta ollu ihan sika hyvät. Onhan ne isommat kun gracot, mut siinä saa kyllä vaunuja ja ratasta nollasta niin pitkään kun vaan tarvii. En vaihtas niitä mistään hinnasta pois! Suosittelen!

Vierailija
6/6 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaukalona oli Britax. Oli ihan loistava peli, en kyllä olis vaihtanut mihinkään! En kyllä valitettavasti oo ihan varma, et saako kyseisiin rattaisiin enää kiinni kaukaloa =(

Nyt kaukalovaihe on ohi, mutta vaunut on edelleen mun suosikki!