Työmarkkinatorit pitää lakkauttaa tarpeettomina
Olen nyt jonkin aikaa ollut työtön ja hakenut töitä vähintään kolminkertaisesti vaadittuun nähden. Okei, tällä hetkellä ei ole edes velvoitetta koska on todistettu syy. Viimeksi kun puhuin minulle nimetyn virkailijan kanssa, hän kehotti ottamaan yhteyttä johonkin entiseen työpaikkaan. Monesta kuullut että ovat lomauttaneet ja irtisanoneet ihmisiä. Hänellä ei siis mitään yritystä, kunhan pyörittelee paperia. Ei avusteta esim niin että käytäisiin yhdessä läpi cv:tä, hakukäytäntöjä jne.
Olen nyt keskittynyt hakemaan töitä ulkomailta ja joka ikiseen maahan pitää väsätä hakemus eri kielellä. Kulttuurierotkin pitää huomioida työnhaussa. Miksi te-tori ei voi avustaa tässä? Toki oma kielitaito ja työnhakutaidot karttuu mutta aikaa kuluu mahdottoman paljon.
Nuo turhanpäiväiset paperinpyörittäjät pitää saada pois ja lakkauttaa ko palvelut.
Kommentit (2)
Ei kai se niitä kiinnosta, saatko töitä vai et. Tärkeää on, että saavat palkkansa ja työntävät kaikki sossun asiakkaiksi ilman syytä. Tai johonkin 9 euron päivältä juttuun, mistä et käytännössä mitään saa, et työkokemusta, jalkaa oven väliin, töitä tms.
Paskaa on. Töitä ei ole.