Valeäiti ig
Tuo valeäiti on jotenkin tosi jännä välillä. Ei selvästi ikinä kestä mitään sanomista keltään seuraajalta. Ja sen pitää aina tuoda esiin sitä kuinka etuoikeutettuja ja rikkaita ne mukamas on. Että nykyään rikkaat käy budjettimatkoilla ja köyhät viikon pakettimatkoilla etelän lämmössä. Kyllä mä väitän, että edelleen kalliimmaksi tulee pakettimatka. Kummastakin kokemusta! Tuntuu että vastaa aina tosi hyökkäävästi seuraajilleen.
Kommentit (6)
Samaa olen huomannut, ja miettinyt myös että en enää vai seuraa hänen juttujaan. Jos joku seuraaja antaa ystävällisen neuvon, niin hän aika usein mainitsee että ei tarvitse neuvoja. Muissa vaikuttajissa en ole huomannut tätä samaa. Ja tuo tosi usein piilotellusti esiin olemme rikkaita.
En oo seurannut enää moneen vuoteen!
Hänen yhteistyötkin on aina hutaisten tehty. Ja kuinka jaksaa valittaa aina siitä migreenistään. Ketä kiinnostaa? Ja mun mielestä selvästi matkii muita vaikuttajia.
Valeäiti on yksi turhimmista somen vaikuttajista. Mun mielestä hän ei anna yhtään mitään. Kuten täälläkin mainittu, niin todella hyökkäävä seuraajiaan kohtaan jos joku tohtii olla eri mieltä. Migreeniä, rikkauksiensa kehumista, migreeniä, lapsiperhearjen dissailua, migreeniä, sanoinko jo migreenin.
Lopetin hänen seuraamisen juuri sellaisen ylimielisen asenteen vuoksi.