Kyllä me nauroimme uunolle naapurille, joka lottoaa riviä 1, 2, 3, 4, 5, 6 7! Hän ei ymmärrä todennäköisyyksistä mitään!
Voi vietävä, mikä uuno! Totta kai numerot pitää hajottaa ruudukolle eikä laittaa järjestykseen! Ei tajua naapuri mitään todennäköisyyslaskennan alkeistakaan!
Kommentit (61)
Ongelma on se että noita on monta muutakin, eli potti jakaantuu
Ei tuo ole sen epätodennäköisempi rivi kuin muutkaan. Mä nauran melkein kaikille lottoajille.
Kaikki numeroyhdistelmät ovat Lotossa yhtä epätodennäköisiä, mutta tuollaisen rivin veikkaajia on niin paljon, että täysosumaa on jakamassa tuhansia ellei kymmeniä tuhansia tolleroita.
Niinpä se supertuplajättipotti kutistuu yllättävän pieneksi. Voi tulla harmitus.
Vierailija kirjoitti:
Se on yhtä todennäköistä kuin valita muutkin seitsemän numeroa. Ainut vaan että nuo saattaa olla monella muullakin niin voiton joutuu jakamaan
😂 Oletko naapuri? Räjähdän!!!
AP
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se että noita on monta muutakin, eli potti jakaantuu
Olin tulossa kommentoimaan tätä samaa. Joskus lehdessä oli juttu tuosta numerosarjasta. Sitä on tehty niin paljon, että 7 oikein rivillä ei yksittäinen lottoaja saa juuri mitään. Tai saa, mutta verrattuna päävoittoon on rahamäärät pieniä.
Oletko joku trolli? Ihan sama todennäköisyys naapurin rivillä on voittaa kuin sinun tai arvotun rivin.
Moni muukin on tehnyt rivin 1-7, joten jakajia on useita ja voitto-osuus ei niin suuri.
"Todennäköisyys voittaa lotossa on 1/18 643 560; se on sama jokaikinen viikko ja jokaisella lottorivillä."
eli turhaan nauratte!
Jos tuo olisi voittorivi, niin saako sillä euroakaan? Taitaa olla niin paljon käytetty numerosarja.
Vierailija kirjoitti:
Se on yhtä todennäköistä kuin valita muutkin seitsemän numeroa. Ainut vaan että nuo saattaa olla monella muullakin niin voiton joutuu jakamaan
Kumman sinä otttaisit, jaetun voiton, vai ei voittoa ollenkaan? Niinpä!
Minulle kelpaa jaettukin voitto, numeroilla 1-7.
Vierailija kirjoitti:
"Todennäköisyys voittaa lotossa on 1/18 643 560; se on sama jokaikinen viikko ja jokaisella lottorivillä."
eli turhaan nauratte!
Aina välillä kuitenkin joku sen päävoiton kuittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki numeroyhdistelmät ovat Lotossa yhtä epätodennäköisiä, mutta tuollaisen rivin veikkaajia on niin paljon, että täysosumaa on jakamassa tuhansia ellei kymmeniä tuhansia tolleroita.
Niinpä se supertuplajättipotti kutistuu yllättävän pieneksi. Voi tulla harmitus.
Outo ajatus sekin. Jos voittaa lotossa tonnin niin onhan se parempi kuin olla voittamatta mitään, kuten kävisi kaikilla muilla riveillä sill viikolla.
Vierailija kirjoitti:
eli turhaan nauratte!
Todennäköisyys on sama, mutta koska joka kierros 30-40 tuhatta ääliötä tekee saman rivin, pääpotin osuessa siitä tulisi pienempi voitto kuin normikierroksen 6 oikein tuloksella.
Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa. Eräänä päivänä naapurinne voittaa.
Tämä juttu vuodelta 2010
Suomalaiset lottoajat luottavat vanhoihin, hyviksi koettuihin numeroihin. Numerosarja 1, 2, 3, 4, 5, 6 ja 7 on säilynyt vuodesta toiseen yhtenä Suomen kansan suosikkiriveistä. Viikoittain seitsemän ensimmäisen numeron suoraan uskoo noin 3 000 pelaajaa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suosituimmat-lottonumerot-paranna-m…
Kaikki seitsemän numeroa saattaa kyllä olla täysin peräkkäisiä. Se vain on toinen kysymys, että onko seitsemän oikein peräkkäin sieltä lopusta vai alusta. Tai kenties keskeltä. Ken tietää. Ei ainakaan Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole sen epätodennäköisempi rivi kuin muutkaan. Mä nauran melkein kaikille lottoajille.
Minulle ei kannata nauraa. Voitin Eurojackpotista 6,7 miljoonaa euroa.
Vaikuttaa aika epätodennäköiseltä että arbonnassa tulisi tuollainen rivi.
Vierailija kirjoitti:
Jos naurat melkein kaikille lottoajille, ketkä on ne poikkeukset joille et naura? Voittajille?
Minä nauran kaikille jotka lottoavat. Parempi olisi laittaa ne vähät rahat esimerkiksi indeksirahastoihin. Niistä saa sentään varmaa tuottoa. Lottoamalla voittaminen on erittäin epätodennäköistä.