Palstan yksisarviset?
Palstalla on paljon stereotyyppejä joiden olemassaolo lytätään heti, eikä uskota että joku sellainen on. Esimerkkejä:
- Diplomi-insinöörin vaimo
- hyvätuloinen/rikas
- mies joka ei ole palstahullu
- kaunis ja urheilullinen nainen
Etc... Mitä muita ihmistyyppejä keksit, joita täällä pidetään yksisarvisina, eli ei uskota niiden olemassaoloon?
Kommentit (47)
Fyysikko, ja fyysikon vaimo. Ja nainen joka pitää älykästä miestä seksikkäänä...
Vierailija kirjoitti:
Fyysikko, ja fyysikon vaimo. Ja nainen joka pitää älykästä miestä seksikkäänä...
Alapeukku siellä todistaa vahvasti että tähän ei uskota. 😂
Ihan työssä käyminen tuntuu täällä nykyään olevan uskomatonta...
Olen kertonut että minulla on mies, joka on kaikin puolin hyvä. Tekee kotitöitä, on läsnä, muistaa lahjoilla... Ei uskota...
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjä joka tahtoo alaisilleen parasta.
Tuo tosiaan on aivan omituinen uskomus täällä, yrittäjät enimmäkseen ovat todella empaattista sakkia, ainakin minun kokemuksen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Kaikessa viitataan asumis- ja toimeentulotukeen, ikään kuin kaikki nostaisivat tällaisia :D etenkin vuokralla asujat niputetaan saman tien asumistukiporukkaan, vaikka esim itse olen saanut kyseisen tuen ainoastaan opiskeluaikoina :D
Hyvä avioliitto, jos jostain ongelmasta kertoo niin sitten koko avioliitto on pskaa vaikka olisi vain yksi pieni ongelma. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Kaikessa viitataan asumis- ja toimeentulotukeen, ikään kuin kaikki nostaisivat tällaisia :D etenkin vuokralla asujat niputetaan saman tien asumistukiporukkaan, vaikka esim itse olen saanut kyseisen tuen ainoastaan opiskeluaikoina :D
Mä olen vuokralla ja suoranaisesti rikas. Pidän asunnostani ja siinä on edullinen vuokra, se summa jonka vastaavasta joutuisin maksamaan tuottaa paremmin muualla, jään siis voitolle vuokralla olemisesta. Vuokranantajani on myös hyvä, ja antaa minun tehdä pieniä remontteja asuntoon jotka voin sitten vähentää vuokrasta. Molemmat voittaa. Hän haluaa pitää asuntonsa ja hyvän vuokralaisen siinä. Minä jään rahallisesti plussalle.
Seksi, jota molemmat haluaa... Outoa kommenttia tulee aina kun sanoo että meillä molemmilla seksi on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vuokralla ja suoranaisesti rikas. Pidän asunnostani ja siinä on edullinen vuokra, se summa jonka vastaavasta joutuisin maksamaan tuottaa paremmin muualla, jään siis voitolle vuokralla olemisesta. Vuokranantajani on myös hyvä, ja antaa minun tehdä pieniä remontteja asuntoon jotka voin sitten vähentää vuokrasta. Molemmat voittaa. Hän haluaa pitää asuntonsa ja hyvän vuokralaisen siinä. Minä jään rahallisesti plussalle.
Joo jep, itsekin ylempää keskiluokkaa eikä tulisi mieleenkään ostaa mitään omaa asuntoa. Palstalaisten mielestä kuitenkin vain köyhä ja työtön asuu vuokralla :D
Töitä on ja tuet ovat liuan suuret ha työttömät pitää ruoskia ja asuttaa keskitysleireille. (Ja vastravat avaukset, joissa halutaan työttömät mieltää yhtenäiseksi joukoksi, jolke ei kuulu jakamaton ihmisarvo)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo jep, itsekin ylempää keskiluokkaa eikä tulisi mieleenkään ostaa mitään omaa asuntoa. Palstalaisten mielestä kuitenkin vain köyhä ja työtön asuu vuokralla :D
Juu, mun vuokranantaja on sellainen vanhempi rouva joka pitää tästä asunnosta kovasti ja on tyytyväinen kun on saanut siihen sellaisen vuokralaisen joka siitä pitää huolta. Vanhempansa tässä joskus ovat asuneet aikoinaan. Arvelen, että tämän hintaluokan asunnoissa melkein aina jää vuokralla plussalle, vaikkei yhtä unelmaa vuokraemäntää olisikaan.
Itsensä ja lapsensa itse elättävä yh-äiti
Vastuullinen metsästäjä
Opiskellut maanviljelijä/maalainen
Nainen, joka tienaa miestään enemmän
Alhaisen koulutustason ihminen joka on kuitenkin älykäs ja tiedonhaluinen
Rehellisyys... Jotkut tuntuu ajattelevan että esim valtiota kannattaa kusettaa mahdollisimman paljon jotta saisi etuja... Minä ainakin mielelläni maksan minulle kuuluvat verot ja jätän tuet nostamatta jollen niihin ole oikeutettu... Itse asiassa olen jättänyt nostamatta tukia vaikka olisinkin niihin oikeutettu ollut...
Porvoossa asuva!