Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan yksisarviset?

Vierailija
04.07.2025 |

Palstalla on paljon stereotyyppejä joiden olemassaolo lytätään heti, eikä uskota että joku sellainen on. Esimerkkejä:

- Diplomi-insinöörin vaimo

- hyvätuloinen/rikas

- mies joka ei ole palstahullu

- kaunis ja urheilullinen nainen

Etc... Mitä muita ihmistyyppejä keksit, joita täällä pidetään yksisarvisina, eli ei uskota niiden olemassaoloon? 

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa asuva! 

Vierailija
22/47 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysikko, ja fyysikon vaimo. Ja nainen joka pitää älykästä miestä seksikkäänä... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fyysikko, ja fyysikon vaimo. Ja nainen joka pitää älykästä miestä seksikkäänä... 

Alapeukku siellä todistaa vahvasti että tähän ei uskota. 😂

Vierailija
24/47 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan työssä käyminen tuntuu täällä nykyään olevan uskomatonta... 

Vierailija
25/47 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut että minulla on mies, joka on kaikin puolin hyvä. Tekee kotitöitä, on läsnä, muistaa lahjoilla... Ei uskota... 

Vierailija
26/47 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pomo, mukava työpaikka.

Vierailija
27/47 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanukkaiden olemassaolo! 

Vierailija
28/47 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjä joka tahtoo alaisilleen parasta. 

Tuo tosiaan on aivan omituinen uskomus täällä, yrittäjät enimmäkseen ovat todella empaattista sakkia, ainakin minun kokemuksen mukaan. 

Vierailija
29/47 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Kaikessa viitataan asumis- ja toimeentulotukeen, ikään kuin kaikki nostaisivat tällaisia :D etenkin vuokralla asujat niputetaan saman tien asumistukiporukkaan, vaikka esim itse olen saanut kyseisen tuen ainoastaan opiskeluaikoina :D

Vierailija
30/47 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä avioliitto, jos jostain ongelmasta kertoo niin sitten koko avioliitto on pskaa vaikka olisi vain yksi pieni ongelma. 😁

Vierailija
31/47 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies

t. hyvä mies

Vierailija
32/47 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Kaikessa viitataan asumis- ja toimeentulotukeen, ikään kuin kaikki nostaisivat tällaisia :D etenkin vuokralla asujat niputetaan saman tien asumistukiporukkaan, vaikka esim itse olen saanut kyseisen tuen ainoastaan opiskeluaikoina :D

Mä olen vuokralla ja suoranaisesti rikas. Pidän asunnostani ja siinä on edullinen vuokra, se summa jonka vastaavasta joutuisin maksamaan tuottaa paremmin muualla, jään siis voitolle vuokralla olemisesta. Vuokranantajani on myös hyvä, ja antaa minun tehdä pieniä remontteja asuntoon jotka voin sitten vähentää vuokrasta. Molemmat voittaa. Hän haluaa pitää asuntonsa ja hyvän vuokralaisen siinä. Minä jään rahallisesti plussalle. 

Vierailija
33/47 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi, jota molemmat haluaa... Outoa kommenttia tulee aina kun sanoo että meillä molemmilla seksi on kivaa. 

Vierailija
34/47 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vuokralla ja suoranaisesti rikas. Pidän asunnostani ja siinä on edullinen vuokra, se summa jonka vastaavasta joutuisin maksamaan tuottaa paremmin muualla, jään siis voitolle vuokralla olemisesta. Vuokranantajani on myös hyvä, ja antaa minun tehdä pieniä remontteja asuntoon jotka voin sitten vähentää vuokrasta. Molemmat voittaa. Hän haluaa pitää asuntonsa ja hyvän vuokralaisen siinä. Minä jään rahallisesti plussalle. 

Joo jep, itsekin ylempää keskiluokkaa eikä tulisi mieleenkään ostaa mitään omaa asuntoa. Palstalaisten mielestä kuitenkin vain köyhä ja työtön asuu vuokralla :D

Vierailija
35/47 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä on ja tuet ovat liuan suuret ha työttömät pitää ruoskia ja asuttaa keskitysleireille. (Ja vastravat avaukset, joissa halutaan työttömät mieltää yhtenäiseksi joukoksi, jolke ei kuulu jakamaton ihmisarvo) 

Vierailija
36/47 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo jep, itsekin ylempää keskiluokkaa eikä tulisi mieleenkään ostaa mitään omaa asuntoa. Palstalaisten mielestä kuitenkin vain köyhä ja työtön asuu vuokralla :D

Juu, mun vuokranantaja on sellainen vanhempi rouva joka pitää tästä asunnosta kovasti ja on tyytyväinen kun on saanut siihen sellaisen vuokralaisen joka siitä pitää huolta. Vanhempansa tässä joskus ovat asuneet aikoinaan. Arvelen, että tämän hintaluokan asunnoissa melkein aina jää vuokralla plussalle, vaikkei yhtä unelmaa vuokraemäntää olisikaan. 

Vierailija
37/47 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä ja lapsensa itse elättävä yh-äiti

Vierailija
38/47 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuullinen metsästäjä

Opiskellut maanviljelijä/maalainen

Nainen, joka tienaa miestään enemmän

Alhaisen koulutustason ihminen joka on kuitenkin älykäs ja tiedonhaluinen

Vierailija
39/47 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisteri 

Vierailija
40/47 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys... Jotkut tuntuu ajattelevan että esim valtiota kannattaa kusettaa mahdollisimman paljon jotta saisi etuja... Minä ainakin mielelläni maksan minulle kuuluvat verot ja jätän tuet nostamatta jollen niihin ole oikeutettu... Itse asiassa olen jättänyt nostamatta tukia vaikka olisinkin niihin oikeutettu ollut... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi