Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehohäpeä estää minua tekemästä sellaisia asioita, joista nautin ja eristää minut totaalisesti sosiaalisesta elämästä

Vierailija
04.07.2025 |

Minulla on ulkonäössä asioita, joita häpeän ja osa tullut siitä, kun niistä on huomautettu. Ennen olin hyvinkin itsevarma. Lisäksi minulla on hyvin kiusallinen vaiva, joka rajoittaa esim matkustelua/kyläilyä.  Hain vaivaan apua, mutta sain lähinnä lämpimän käden puristuksen, että tälle ei voi oikein tehdä mitään, kun ei ole tarpeeksi paha. Koita kestää.

Olen totaalisen masentunut ja nämä asiat vaikuttavat elämänilooni. Haluaisin matkustella, elää ja nauttia. Sosiaalinen elämäni on totaalisen nolla, sillä joudun kieltäytymään reissuista ja pidemmistä kyläilyilyistä. Haluaisin lähteä vaeltamaan, mutta se on täysin poissuljettu ajatus. Haluaisin mökkeillä, mutta sekin on hyvin haasteellista telttailusta puhumattakaan. 

Lähinnä nyt halusin avautua tänne nimettömänä, kun jälleen kerran tuntuu, että elämä on yhtä suossa tarpomista.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin samaistua tuohon vaivaan... Mulla on suolistosairaus, joka tekee minut erittäin riippuvaiseksi vessoista ja takapuolen pesumahdollisuuksista. Ei siis onnistu mökkeilyt milälän puuceemökeillä, täytyy olla semmoinen missä on sisällä vessa ja suhku. Ja toki se matka mökillekään ei saisi olla liian pitkä, kun ei voi koskaan tietää milloin vatsa on niin hurjana, että pitää päästä ripuloimaan vartin välein. Lentomatkoja en viitsi edes harkita. 

Ulkonäöstän sen sijaan en ole teini-iän jälkeen juuri välittänyt. Olen lihavakin, mutta ei nyt aikuista ihmistä kukaan ole päin näköä haukkunut. Ihan näkymättömänä saan kulkea ihmisten seassa, mikä on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi