Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset viinakaupassa vanhempien kanssa??

Vierailija
03.07.2025 |

Miksi vanhemmat ottaa alaikäiset lapsensa viinakauppaan? 

Kaksoistandardi on siinä myös että jos nuori seurue menee alkoon, kaikilta kysytään paperit. Jos yhdeltäkin puuttuu paperit, juomia ei myydä koska epäillään että juomia luovutetaan alaikäisille. No miksi vanhemmille sitten myydään juomat vaikka selvästi alaikäiset mukana?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin iskän kanssa viinakaupassa jo lapsesta pitäen,niin minusta tuli samanlainen juoppo kuin isästäni,M38.

Vierailija
22/32 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin teinin 16v kanssa salilta ja haettiin läheisestä kaupasta iltapalaa plus mulle kaks olutta.

Ei myyty, koska teinillä ei ollut henkkareita mukana ja totesi itsekin ettei oo täysi-ikäinen.

Jono takana kasvoi ja kassa soitti esihlön paikalle.

Saatiin pahoittelut, iltapalat ja ne mun kaksi olutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Alkossa vauvan, taaperon, alakoululaisen ja teinin kanssa, ongelmitta. Ei ole tullut mieleenikään, että olisi sopimatonta. Eikä kukaan ole tullut kieltämäänkään eikä paheksunut.

Vierailija
24/32 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daa Daa Igor.

Vierailija
25/32 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö lapset jättää kadulle odottamaan kun vanhempi asioi alkossa?

Vierailija
26/32 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sallittu että lapsi on mukana viinakaupassa.Myyjä ei saa myydä alkoholia jos lapsi mukana.

Mee ny siitä pimeään komeroon lutkuttamaan peukaloa ja lopeta noiden sääntöjen keksiminen.

Vierailija
27/32 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entäs kaupassa sitten? Sielläkin on olutta, lonkeroa ja viinejä! Alaikäisille porttikielto kauppoihin!

Niin eikös siitäkin ollut jokin lakialoite joskus tehty, että viinakset tulisi VERHOJEN taakse kauppoihin😂 No, eipä ole mennyt läpi, ihme juttu;)

Onko ne kotona, mökillä, saunassa verhon takana ettet sinä tee lasua...🤣🤣🤣🤣

Vierailija
28/32 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaksoisstandardi on myös siinä että jos minä menen 17-kesäsen likkani kanssa pitkäripaseen niin minulle ei myydä!

Minä olin aikoinaan juuri täyttänyt 17 kun kävin ensimmäisen kerran alkosta ostamassa viskipullon 18 vuotiaille kavereille, kun niiltä kysyttiin paperit eikä myyty.

Vierailija
29/32 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut Alkossa vauvan, taaperon, alakoululaisen ja teinin kanssa, ongelmitta. Ei ole tullut mieleenikään, että olisi sopimatonta. Eikä kukaan ole tullut kieltämäänkään eikä paheksunut.

Samoin.  Olen ollut kaikenikäisten lasteni kanssa  viinkaupassa. Koskaan ei ole sanottu mitään.

Vierailija
30/32 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi olisi kun ne pikkuiset jätettäisiin kotiin yksin. 

Ei aina voi jättää lapsia yksin

Vierailija
31/32 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin iskän kanssa viinakaupassa jo lapsesta pitäen,niin minusta tuli samanlainen juoppo kuin isästäni,M38.

Olis susta tullut muutenkin

Vierailija
32/32 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lapset pitää jättää kaupan pihaan yksin