Väärinkäsitys tindermiehen kanssa
Hän ymmärsi että tekemisenä parittelu - minä olin siinä uskossa että katsotaan elokuvaa.
Miksi elämä on näin hankalaa? 😔
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Väärinymmärryksiä sattuu.
Niih....
Eli ehdotit parittelua, mutta tarkoitit sillä leffan katsomista?
Mikä estää tekemästä molempia samaan aikaan?
Mä ehdotin tindermiehelle parittelua eikä hänestä ole sen koommin kuulunut mitään :D
Tinder-kielessä leffan katsominen tarkoittaa parittelua.
Miksi ihmeessä muuten Tinder-mies haluaisi katsoa naisen kans jotain leffaa? Omalla sohvalla voi valita mieleisensä leffan ja piereskellä kalja kourassa leffaa katsoessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä muuten Tinder-mies haluaisi katsoa naisen kans jotain leffaa? Omalla sohvalla voi valita mieleisensä leffan ja piereskellä kalja kourassa leffaa katsoessa.
Leffa pyörii taustalla panemisen ajan.
t. panomies
Vierailija kirjoitti:
No minä ymmärrän niin miten se sanotaan :/ mistä minä oisin voinut tietää että se tarkoittaakin parittelua.
Kun avaat oven hänelle, ja näytät heti erektion alushousuissasi, hän ei varmasti ymmärrä väärin.
Vierailija kirjoitti:
Kun avaat oven hänelle, ja näytät heti erektion alushousuissasi, hän ei varmasti ymmärrä väärin.
Mutta miksi vastassa olisi erektio kun olimme puhuneet elokuvasta. Sitten katsottiin elokuva koska minä halusin.
Tarkenna tyttö että NETFLIX, NO CHILLING.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi pitäisi erikseen sanoa että en ole parittelemassa tuntemattoman miehen kanssa?
Miksi mies olettaa että minut voi tilata käytettäväksi paritteluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi pitäisi erikseen sanoa että en ole parittelemassa tuntemattoman miehen kanssa?
Voisiko johtua siitä, että tutustuitte Tinderissä?
Hyi olkoon. Olen siis ollut ihan fiksu siinä etten ole ladannut koko sovellusta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää tekemästä molempia samaan aikaan?
Ja kun vielä kuvaatte sen, niin sitten vaan filmi jakoon sukulaisille ja kavereille, että onko miehessä ns. isä-ainesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten ÄO on siellä housuissa eli aika alhainen ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän Tinderistä tilata prostituutteja. Ei minun profiilissa ainakaan lukenut että olisin prostituutti.
Itselläni varmaan vaikuttaisi että miten hän ottaa asian kun väärinkäsitys ilmenee.
En ole onneksi törmännyt tällaiseen eli jos on puhuttu leffasta niin sitten on katsottu leffa ja mieskin ollut ihan innoissaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän Tinderistä tilata prostituutteja. Ei minun profiilissa ainakaan lukenut että olisin prostituutti.
Mutta mulla on vanha sairaanhoitajan univormu päällä.
Väärinymmärryksiä sattuu.