Mun kaveri on mieluummin työttömänä kuin menisi mihinkään alepan kassa "paskaduuniin". Alle kymppitonnin kk ei viitsi herätä ennen klo 12.
Kommentit (58)
kokoomus ansaitsee kaiken pahan mitä heille on tulossa. Pitäkööt kipeänään, mitäs tilasivat. Kun kerjää nenästään verta, niin kyllähän sitä alkaa ennenpitkään mystisesti myös valumaan...
Mulla vähän sama. Elän pääomatuloilla, toisaalta voisin ja haluaisinkin ehkä tehdä välillä töitä mutta en mitään raskasta huonolla palkalla, ei ole wörttiä kun ei ole pakko.
Palvelualan liiketoiminnan pitäisi työmarkkinasopimuksella työllistää aina ensin kokoaikaisia vakituisia työpaikkoja, jos kysyntää riittää, ja sitten vasta oikeus työllistää määräaikaisia opiskelijoita. Toimiiko Orpon hallitus vastoin omia työllisyystavoitteita vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken tauhkan tuo Ap on uskonutkin. Kaveri sanonut leikillään osin piruillen tuon, ja yksi hölmö sitten uskoo ja totuutena levittelee ympäri maata. Voisit joskus Ap treenata aivojasi, muuten sinut voidaan vaikka myydä naapureille.
Kyllä se ihan tosissaan noita juttunsa kertoo.
Niinhän sinä raukka luulet. Todellisuudessa hän tietää, että sinä höyryät eteenpäin nuo jutut sylki roiskuen, joten hän on lyönyt lisää löylyä juttuihinsa. Hän ilmeisesti haluaakin, että sinä jossakin vaiheessa nolaat itsesi perusteellisesti.
Kyllähän minä ne sen kerskumiset ja muut toilailut eteenpäin kerron. Ja sitten se vihastuu et mä pilaan sen maineen.
Kieltämättä mulla on käynyt mielessä että se tekee noita tyhmyyksiä saadakseen vain huomiota. Mutta jos näin olisi, miksi se sitten vihastuu kun saa sitä...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaiken tauhkan tuo Ap on uskonutkin. Kaveri sanonut leikillään osin piruillen tuon, ja yksi hölmö sitten uskoo ja totuutena levittelee ympäri maata. Voisit joskus Ap treenata aivojasi, muuten sinut voidaan vaikka myydä naapureille.
Joo nää höperöt on hassuja kun niitä voi uunottaa mielin määrin. Ja kun eivät tiedä asioista mitään eivätkä osaa tietoa hakea niin kaikki menee läpi ja kas, hurjat huhut hulppeista tuista leviää ja paisuu.
Minäkin levitän juoruja itsestäni, naapurin mammoille sanon joskus että lähden vartiontikeikoille tai paperikoneita huoltamaan tai tuulivoimaloita rakentamaan...oikeasti menen mökille tai Viroon. Sitten ne kysyy että miten meni. Hyvin meni.
Ihan äskettäin oli yhden Osuuskaupan sometiedote, joka valisti, etteivät niihin kaupan kassatöihinkään ihan millainen tyyppi tahansa kelpaa.
Että turha sun on provoilla millään alepan kassajutuilla täällä!
Vierailija kirjoitti:
Ihan äskettäin oli yhden Osuuskaupan sometiedote, joka valisti, etteivät niihin kaupan kassatöihinkään ihan millainen tyyppi tahansa kelpaa.
Että turha sun on provoilla millään alepan kassajutuilla täällä!
Mikä se mun ongelma on jos se luulee että se heti saisi jonkun alepa kassa duuniin jos vaan haluaisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko meillä pulaa Alepan työntekijöistä? Porukka aina kuvittelee (tai näissä työnvieroksujista kertovissa tarinoissa kuvitellaan) edes pääsevänsä niihin hommiin, kun todellisuudessa on sata hakijaa paikkaa kohti, ja saat tosissaan kilpailla että sut valitaan.
Joo. Ei sinne nykyään enää niin vaan mennä. Täyty muuten sanoa, että alepa on kivoin työpaikka missä olen ollut. Olin siellä opiskeluaikana muutaman kesän, ja lisäksi pidemmän pätkän kun en heti ensimmäisellä yrityksellä saanut hakemaani opiskelupaikkaa. Nykyään minulla on yliopistokoulutus, ja kokemusta useista työpaikoista. Alepa vie silti edelleen voiton, jos pitää arvioida mikä työpaikoista on ollut puhtaasti kivoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo
Ihan 100% tosi juttu. Lupaan. Voin kertoa lisää tarinoita tästä "sankarista".
Ap
Joo, ihan tosi juttu joo, eli kun sun kaveri on tommonen, niin se tarkottaa sitä, että KAIKKi työttömät vieroksuu töitä. 🙄
Minun kaveri= kaikki työttömät. Melkoista yleistystä😂
Puolisoni on lääkäri yksityisellä puolella. Ei hänkään alle kymppitonnin kuukausipalkan menisi töihin, että sinänsä uskon että aloitus on totta!
No minulla oli eräs ystävä, joka 32 vuotiaana ilmoitti ettei aio mennä enää ikinä töihin. Palkasta ei mitään puhunut, vaan sanoi vain ettei aio töitä tehdä.
Noiden arvojen vuoksi ystävyys sitten loppuikin. Ei mitään koulutusta ja en usko, etä niitä töitäkään on tehnyt. On nyt 38v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo
Ap
Itse en mene alle 20 tuhatta ja aina tulee taksi hakemaan kotoa duuniin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo
Ap
Hän vain jekuttaa sinua, koska olet kuohahtavaa sorttia.
Kaveri on oikeassa. Ei sitä ilmaiseksi kukaan viitsi töitä tehdä.