Tarjosin työttömälle kaverille työtä jossa palkka 3000€/kk brutto, kaveri sanoi että ei kannatta ottaa työpaikkaa vastaan koska tuista jää..
Kommentit (71)
Hei ap, laita mulle sen työpaikkasi tiedot, tulen sinne huomenaamulla kello 8.00.
Olipa kiva satu. Vähän oli lyhyt mutta menköön, tuskin sulta tuon suurempaa tuotosta voi odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Tukia voi selvästi vielä leikata
Näin se vaan menee
kokoomuksen jauhelihamies on vetänyt epämääräisiä mömmäjä ja aivot muuttuneet mädäntyneeksi jauhelihaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tukia voi selvästi vielä leikata
Ai sen perusteella että joku nimetön tyyppi netissä valehtelee tukien suuruudesta? Et ole ihan viisas.
Vierailija kirjoitti:
kokoomuksen jauhelihamies on vetänyt epämääräisiä mömmäjä ja aivot muuttuneet mädäntyneeksi jauhelihaksi.
Näinhän se menee 👴🏻🥩
Vierailija kirjoitti:
Kertoo vain sen että tuet ovat edelleen liian suuret jos työn vastaanotto ei kannata.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e8620778-97f7-4a61-94f0-aae2ddc5776c
Minä olen joskus tarjonnut työtä monellekkin työttömälle 3000 euron palkalla mutta kukaan ei halunnut työtä. Yksi tyyppi oli töissä puolitoista päivää ja sitten se katosi johonkin enkä saanut enää yhteyttä. Työ oli tavaroiden kuljetusta eli melko helppoa työtä mutta ei kelvannut. Varasto täynnä tavaraa ja mietin mistä saan kuljettajan. Facebookista vahingossa löysin yhden tutun ja kysyin onko se töissä. Ei ollut sillä hetkellä ja tarjosin sille sitä työtä ja se tuli heti töihin. Se oli hyvä työntekijä ja lopulta maksoin sille yli 4000 euroa kk koska se teki ylitöitä paljon jotta sain tavaraa toimitettua.
Kaveris tai sinä puhutte paskaa.Bruttoni oli 3300 e.Jäin työttömäksi helmikuussa.Nyt saan käteen 1040 e.Omistusasunto ja 5000 e säästöjä joten asumistukea tms ei tipu.Tonnilla mennään.
Kiusaajamallisen ihmisen halu,tarve ilkeilyyn on todella ällöttävä ilmiö.
Ihan kävelymatkan päässä
ap