Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täti tuli ja poru

28.03.2007 |

Miten jaksatte yrittää aina vaan uudestaan raskaaksi tulemista? Itselläni on nyt sellanen olo et tekis mieli lyödä hanskat tiskiin...mut vauvan toive on niin kova ettei sitäkään haluaisi tehdä. Ollaan jätetty pillerit pois syksyllä -05, aluksi oli kauan ettei kuukautisia tullu ollenkaan, mutta terolutin avulla saatiin se puoli kuntoon...nyt säännölliset kuukautiset ollu 9 kuukautta, mut en ole tullut raskaaksi, vaikka ovulaatioitakin olen saanut testattua. Mikä neuvoksi, kun alkaa epätoivo iskemään? Vasta heinäkuussa sano lääkärini, että voisi alkaa vähän tutkimaan löytyykö vikaa jostain...pelottaa jo valmiiksi. Kiitos jo etukäteen, jos kerrotte vinkkejä mistä saa taas intoa yrittämiseen!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yritys alkoi viime kesänä, raskaaksi tulin heti, mutta oli tuulimuna :( sen jälkeen yritystä 4 kiertoa, ja toivo mennyttä, kun taas alkoi vuoto roireista huolimatta. Mulla on vielä tämä pelko persiissä koko ajan, kun kierto ei palaudu ollenkaan...ensi viikolla lääkäriin yksityiselle, aloitetaan jo alustavat tutkimukset. Jos siis haluat jo aikasemmin tutkimuksiin, niin kannattaa mennä yksityiselle ja vaatia. Kyllä ne hoitaa, kun pakottaa siihen :)

Neuvoja jaksamiseen ei oikein mullakaan ole, valitettavasti. Itsekin oon henkisesti ihan lopussa jo, kun muut sikiää silmissä. Nyt yritän vähentää palstailua ja keskittyä muihin asioihin, ehkä tämä tästä sitten...tsemiä sinulle! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla