Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitko tuon pöydän?

Vierailija
01.07.2025 |

https://www.veke.fi/product/honka-lankkupoyta-140x90-antiikkipetsattumu…

Siis puuseppänä ihmettelen hintaa 319 euroa. Materiaali tuohon pöytään maksaa korkeintaan 40 euroa. Sitten ne on vaan liimattu yhteen. Kyllä on kate kohdallaan. Olen etsinyt itselleni keittiön pöytää mutta kaikki on liian kalliita. Taidan tehdä itselleni pöydän.. Hankin vain materiaalin ja minulla on työkaluja kyllä. Saan tehtyä paljon halvemmalla itselleni pöydän ja sen koko saa olla korkeintaan 120 cm kertaa 75 cm.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.veke.fi/product/triangel-lankkupoyta-150x88-cm-savunharmaav…

Tuossa maksaa yli 600 euroa noin yksinkertainen pöytä.

Vierailija
2/13 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joku tuollaisia ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos osaa itse tehdä, miksi edes harkita näitä.

Vierailija
4/13 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuseppänä tietysti olet tyhmä, ja ilmeisesti tairamaton, mutta silti kummallista, ettet ymmärrä tavaran arvoketjuja ja arvon muodostumista niissä.

Vierailija
5/13 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihmetellyt pillun hintaa, monta sataa euroa laaki, minä runkkarina saan orkun itselleni käsirasvatipan hinnalla, en ymmärrä miksi joku maksaa enemmän

Vierailija
6/13 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihmetellyt pillun hintaa, monta sataa euroa laaki, minä runkkarina saan orkun itselleni käsirasvatipan hinnalla, en ymmärrä miksi joku maksaa enemmän

Pillun myynti on niitä harvoja aloja, joissa voit periä tavarasta hinnan asiakkaalta, mutta saat silti pitää tavaran itselläsi. Eikö silloin pitäisi puhua vuokraamisesta eikä myymisestä.

Vierailija
7/13 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos osaa itse tehdä, miksi edes harkita näitä.

Jos ostais pöydän muuramalla kympillä, niin voisi sen tekoajan käyttää töihin, joista laskuttaa satasen tunti.

Vierailija
8/13 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malli on ihan kiva, hintakin huokea. Samanlaisia pöytiä myydään jopa tonnilla.

Ja jos tilaat puusepän tekemänä hinta taas tuplaantuu

Vierailija
9/13 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi. - En esimerkiksi siksi, ettei se esteettisesti miellytä, eikä ole muutoinkaan inoosta/ ole ts, sellainen pöytä jollaisen haluaisin kotiini.

Sinkkumies 

Vierailija
10/13 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Siitä vaan tekemään. Millä jonnalla pystyisiit tekemään noita sarjatyönä niin että saat palkan itsellesi ja muille, ja vielä toimittaisit pöydät turkuun? Jos onnistuu neljälläkympillä niin kannattaa ruveta sarjatuotantoon.

Vierailija
11/13 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillun myynti on niitä harvoja aloja, joissa voit periä tavarasta hinnan asiakkaalta, mutta saat silti pitää tavaran itselläsi. Eikö silloin pitäisi puhua vuokraamisesta eikä myymisestä.

Pöydästähän kyse!! 

Vierailija
12/13 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuseppänä tietysti olet tyhmä, ja ilmeisesti tairamaton, mutta silti kummallista, ettet ymmärrä tavaran arvoketjuja ja arvon muodostumista niissä.

Minä arvostan puuseppiä, taitavia. 

Vierailija
13/13 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi, jos itse osaisin tehdä paremman. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi