Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei mitään lomasuunnitelmia miesystävän kanssa

Vierailija
30.06.2025 |

Olen nyt kaksi kertaa yrittänyt kysyä miesystävältäni yhteisistä lomasuunnitelmista, mutta molemmilla kerroilla hän on vastannut ettei tiedä.

Viime kesänäkään ei tehty mitään, vaikka hyvissä ehdotin erästä tapahtumaa, johon miesystävä vastasi "katotaan". Sitten sen tapahtuman jälkeen hän kysyi, että miksi sinne ei menty, ja muistutin, että olin kyllä sinne menossa, mutta koin ettei hän innostunut. Tälle vuodelle kumpikaan ei ole ottanut tapahtumaa puheeksi. 

Tuntuu, että tämä suhde näivettyy täysin, kun ei vain tehdä yhdessä mitään. Hän kertoo minulle läheistensä reissuista ja hehkuttaa heidän puolestaankin miten mahtavia paikkoja. Me ei vain mennä mihinkään.

Tuli tässä mieleen, kun on kesäloman ensimmäinen päivä. Olen tehnyt läheisteni kanssa joitain suunnitelmia. Miesystäväni vain ei kuulu mihinkään suunnitelmiin. Jotenkin surullinen olo. 

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuosta teidän jutusta mitään tule.

Mitä ei tule? Olemme jo kyllä "vanha pari". 

Mutta teidän suhde ei tunnu etenevän. Asutte erillään, ei yhteisiä varoja, näette harvoin ... Onko tämä sitä mitä sinä haluat? Molemmat tyytyväisiä näin? 

Vierailija
22/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvasti vaikuttaa, että miehelläsi on toinenkin nainen pyörityksessä. Et ole hänelle ainoa, vaan kakkosvaihtoehto. Siksi hän ei tiedä. Ja kyllä, olet oikeassa että suhde näivettyy, jos ette tee mitään yhdessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhde näivittyy, jos ei reissata?

tiedätkö mitä? Kaikki ei halua koko ajan kuluttaa kaiken minkä saa säästöön ja reissata sä voit varmaan lähteä itse reissulle myös. Näin tehdään monissakin pariskunnissa. Ei sinne tarvi molempien lähteä, jos toista ei kiinnosta. 

Ei tietenkään, mutta ap:n mies ei halua tehdä mitään yhdessä. Mun ex käyttäytyi samalla tavalla, koska sillä oli uusi suhde tulilla. Pimitti asian siltä varalta, jos uusi suhde ei lähdekään lentoon. Sai mennä.

Vierailija
24/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta teidän suhde ei tunnu etenevän. Asutte erillään, ei yhteisiä varoja, näette harvoin ... Onko tämä sitä mitä sinä haluat? Molemmat tyytyväisiä näin? 

Siis tämä on hyvä näin. Ei mitään mahdollisuutta asua yhdessä. Asutaan eri kaupungeissa ja kumpikaan ei halua toisen asumismuotoa. Miehellä on kotitalo ja ei minulla ole siellä päinkään työpaikkaa. 

Vierailija
25/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas flegmaattinen mies. En uhraisi elämääni sitoutumalla tuollaiseen "katotaan"-tyyppiin. 

Vierailija
26/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden sinun kanssa lomalle. Mennään vaikka kalajoelle viikoksi.

Vierailija
27/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäs elämässä olla muitakin kun vaan se puoliso. Tekis suunnitelmia vaikka omien sisaruksien kanssa,vanhempien,kavereiden,ystävien,serkkujen jne jne jne. Mä haluan tiettyyn paikkaan joskus mennä lomailemaan. Puoliso ei halua,niin lähen sit sisaren kanssa. Työkavereiden kanssa käyn usein Tallinnassa. Puolison kanssa on tulossa nyt yhteinen lomamatka.

Johan kirjoitin, että olen läheisteni kanssa tehnyt suunnitelmia. Olisin vain halunnut miesystävänkin kanssa jotain tehdä ja käydä jossain. Ei asuta yhdessä ja muutenkin nähdään melko harvoin, joten olisi lomalla mahdollisuus olla ja tehdä asioita yhdessä.

Tämä menee vain jo vähän yksipuoliseksi, jos minä vain ehdotan ja hän ei innostu. 

Elikkäs. Joku aiemmin mainitsi, että jos ei nyt natsaa, niin mieti onko sun tulevaisuus tuon miehen kanssa. Tuskin muuttuu. Sinä joko sopeudut tai lähdet lätkimään. Aika simppeliä, etenkin, kun ette asu yhdessä.

Vierailija
28/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on seksiä, kun näette, et poikkea maksullisesta paitsi olet ilmainen pano. Mies tilaa ainut kotiovelle, kun tulee tarve tai kun uudella naisella on juuri silloin muuta menoa.

Vierailija
29/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhde näivittyy, jos ei reissata?

tiedätkö mitä? Kaikki ei halua koko ajan kuluttaa kaiken minkä saa säästöön ja reissata sä voit varmaan lähteä itse reissulle myös. Näin tehdään monissakin pariskunnissa. Ei sinne tarvi molempien lähteä, jos toista ei kiinnosta. 

Ei tietenkään, mutta ap:n mies ei halua tehdä mitään yhdessä. Mun ex käyttäytyi samalla tavalla, koska sillä oli uusi suhde tulilla. Pimitti asian siltä varalta, jos uusi suhde ei lähdekään lentoon. Sai mennä.

Näinhän se usein on, että jos ei halua sitoutua, niin ei tee oikein mitään yhteisiä suunnitelmiakaan. Ei se aina toisesta naisesta johdu. Voi olla muukin syy, miksi joku ei sitoudu suhteeseen. 

Vierailija
30/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tämä on hyvä näin. Ei mitään mahdollisuutta asua yhdessä. Asutaan eri kaupungeissa ja kumpikaan ei halua toisen asumismuotoa. Miehellä on kotitalo ja ei minulla ole siellä päinkään työpaikkaa. 

Eipä tunnu kuitenkaan olevan aivan hyvä, koska selvästi kärsit siitä, että mies ei sitoudu sinun kanssasi lomasuunnitelmiin. Ethän muuten täällä valittaisi. Voisiko olla, että mies kuitenkin haluaisi suhteelta muutakin kuin näkemistä harvakseltaan? Koska hän asuu kotitalossaan, eikä voi sieltä lähteä, niin varmaan hän odottaisi, että sinä kuitenkin josain vaiheessa muuttaisit sinne emännäksi vaikka töitä ei olisikaan? Muutenhan suhde helposti kutistuu pelkäksi harvoin tapahtuvaksi tapailusuhteeksi, joka ei johda mihinkään. Vai onko syynä ehkä ettei mies voi lähteä ja jättää kotitilaansa ilman että varmistaa ensin itselleen lomittajan? 

Vierailija
31/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette siis kaksi saamatota nahjusta.  Tee itse reiippaasti kaksi ehdotusta:  Toinen kesälomasta ja toinen loppuelämästä.  Päätä vastausten perusteella, mitä teet, mutta tänne valittamisesta tuskin on apua. Elämäsi valuu vaan hukkaan, kuten nyt aluksi kesäloma.

Vierailija
32/40 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan vanha aviopari ja mitään ei tapahdu ellen minä suunnittele kaikkea valmiiksi. Siinä on se puolensa että saa itse päättää tekemiset mutta toisaalta suunnittelun vaiva.

Vierailija
33/40 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäs elämässä olla muitakin kun vaan se puoliso. Tekis suunnitelmia vaikka omien sisaruksien kanssa,vanhempien,kavereiden,ystävien,serkkujen jne jne jne. Mä haluan tiettyyn paikkaan joskus mennä lomailemaan. Puoliso ei halua,niin lähen sit sisaren kanssa. Työkavereiden kanssa käyn usein Tallinnassa. Puolison kanssa on tulossa nyt yhteinen lomamatka.

Johan kirjoitin, että olen läheisteni kanssa tehnyt suunnitelmia. Olisin vain halunnut miesystävänkin kanssa jotain tehdä ja käydä jossain. Ei asuta yhdessä ja muutenkin nähdään melko harvoin, joten olisi lomalla mahdollisuus olla ja tehdä asioita yhdessä.

Tämä menee vain jo vähän yksipuoliseksi, jos minä vain ehdotan ja hän ei innostu. 

Oletko nyt varma, että seurustelette, eikä mies vain käy nussimassa kun hänelle sopii? 

Vierailija
34/40 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan vanha aviopari ja mitään ei tapahdu ellen minä suunnittele kaikkea valmiiksi. Siinä on se puolensa että saa itse päättää tekemiset mutta toisaalta suunnittelun vaiva.

Sama. Minä olen meidän perheen reissut suunnitellut ja toteuttanut. Kolme lasta. Jos olisi jäänyt miehen varaan, niin kotona oltaisi möllötetty aina. Lapset jo maailmalla, nykyisin minä suunnittelen ja menen ja annan miehen möllöttää kotona. 

Vierailija
35/40 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän nyt vähän meedion lahjojani ja katson astraalin taakse.

Hmm, kristallipallo sanoo, että viimeiset 10 kertaa kun mies ehdotti jotakin et ainoastaan torpannut suunnitelmia, vaan haukuit ne läpipaskoiksi ja uhrudut sitä edellisillä reissuilla, kun ne ei ollut tarpeeksi kivoja.

Vierailija
36/40 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!! Miehennkuuluu järjestää naiselle asioita ja suunnitella naiselle asioita että nainen pääsee vain nauttimaan elämästä ilman suunnittelua kun se on ulkoistettu miehille

Vierailija
37/40 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näytä tulevan. Näette harvoin, ette asu yhdessä, ette tee mitään yhdessä. Miksi olette toistenne kanssa? Onko hyvää seksiä? Tuskin perustatte perhettä. Älkää hankkiko lapsia.

Vierailija
38/40 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tuollaisen mieystävän. Hänellä on toinen nainen.

Vierailija
39/40 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama jo vuosia. Mutta nyt mies ilmeisesti tajusi että aika on rajallista, ja ilmoittikin että hänkin tulee matkalle. Arvaa kuka nyt on hermona. Minä.

Mies ei ilmeisesti tajua karttoja, kielitaitokaan ei ole kovin hyvä, pelkään että tuo saa jonkun paskahousukohtauksen lähtiessä tai ettei edes päästetä koneeseen. Tuntuu kuin olisin joku ilmainen aupair. Saas nähdä miten meidän käy, pitääkö laittaa oma puhelinnumero tarra nutun selkään. 

Vierailija
40/40 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tänne minun mökille lomailemaan. Saunotaan ja ryypätään ja naidaan. Kyllä täältä hyvän loman saat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä