Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei mitään lomasuunnitelmia miesystävän kanssa

Vierailija
30.06.2025 |

Olen nyt kaksi kertaa yrittänyt kysyä miesystävältäni yhteisistä lomasuunnitelmista, mutta molemmilla kerroilla hän on vastannut ettei tiedä.

Viime kesänäkään ei tehty mitään, vaikka hyvissä ehdotin erästä tapahtumaa, johon miesystävä vastasi "katotaan". Sitten sen tapahtuman jälkeen hän kysyi, että miksi sinne ei menty, ja muistutin, että olin kyllä sinne menossa, mutta koin ettei hän innostunut. Tälle vuodelle kumpikaan ei ole ottanut tapahtumaa puheeksi. 

Tuntuu, että tämä suhde näivettyy täysin, kun ei vain tehdä yhdessä mitään. Hän kertoo minulle läheistensä reissuista ja hehkuttaa heidän puolestaankin miten mahtavia paikkoja. Me ei vain mennä mihinkään.

Tuli tässä mieleen, kun on kesäloman ensimmäinen päivä. Olen tehnyt läheisteni kanssa joitain suunnitelmia. Miesystäväni vain ei kuulu mihinkään suunnitelmiin. Jotenkin surullinen olo. 

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko nyt sittä mahollisuus saaha sitä pilluus ja sassiin!

Terveisin ap:n mies

Vierailija
2/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nussikaa koko loma.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä ja mene yksin.

Vierailija
4/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenpä ei auta muu kuin lähteä eri suuntiin.

Vierailija
5/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs elämässä olla muitakin kun vaan se puoliso. Tekis suunnitelmia vaikka omien sisaruksien kanssa,vanhempien,kavereiden,ystävien,serkkujen jne jne jne. Mä haluan tiettyyn paikkaan joskus mennä lomailemaan. Puoliso ei halua,niin lähen sit sisaren kanssa. Työkavereiden kanssa käyn usein Tallinnassa. Puolison kanssa on tulossa nyt yhteinen lomamatka.

Vierailija
6/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Läheisten" kanssa olet menossa, mutta mikä se miehesi sinulle on?

Vierailija
7/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos vain varaisit matkan ja ilmoittaisit, milloin lähdette? Minä olen jo 20 vuotta kysellyt, mihin mennään, milloin jne. Vastaukset ovat niin ympäripyöreitä, ettei varmaan ikinä olisi käyty missään, jos en olisi varannut matkoja.

Sama juttu tänäkin vuonna. Tiistaina lähdetään reissuun, kun varasin lennot ja hotellit.

Vierailija
8/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin yksin lomailemaan. Jos ei oo miesystävän juttu, niin mieti mitä haluat. Jos haluat yhteisiä reissuja, eikä miesystävä innostu, niin onko suhde sinun mieleesi. 

Vierailija
9/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te sitten molemmat sellaisia jotka odottaisi sen toisen tekevän ne konkreettiset toimenpiteet jotta johonkin reissuun koskaan päästään? 

Vierailija
10/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäs elämässä olla muitakin kun vaan se puoliso. Tekis suunnitelmia vaikka omien sisaruksien kanssa,vanhempien,kavereiden,ystävien,serkkujen jne jne jne. Mä haluan tiettyyn paikkaan joskus mennä lomailemaan. Puoliso ei halua,niin lähen sit sisaren kanssa. Työkavereiden kanssa käyn usein Tallinnassa. Puolison kanssa on tulossa nyt yhteinen lomamatka.

Johan kirjoitin, että olen läheisteni kanssa tehnyt suunnitelmia. Olisin vain halunnut miesystävänkin kanssa jotain tehdä ja käydä jossain. Ei asuta yhdessä ja muutenkin nähdään melko harvoin, joten olisi lomalla mahdollisuus olla ja tehdä asioita yhdessä.

Tämä menee vain jo vähän yksipuoliseksi, jos minä vain ehdotan ja hän ei innostu. 

Vierailija
11/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti teiltä ei onnistu minkään muittenkaan päätösten tekeminen... Kuulostaa vähän siltä. Se on vaan lähettävä ja sillä sipuli. 

Vierailija
12/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos vain varaisit matkan ja ilmoittaisit, milloin lähdette? Minä olen jo 20 vuotta kysellyt, mihin mennään, milloin jne. Vastaukset ovat niin ympäripyöreitä, ettei varmaan ikinä olisi käyty missään, jos en olisi varannut matkoja.

Sama juttu tänäkin vuonna. Tiistaina lähdetään reissuun, kun varasin lennot ja hotellit.

Ei se noinkaan onnistu, kun ei yhdessä asuta, ei samaa perhettä olla, ei yhteisiä varoja ole, ja miesystävälläni on omaakin elämää.

No olen omia suunnitelmia tehnyt eli kesä ei yhden ihmisen varassa ole. 

Vierailija
13/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi lähetä yksin lomalle. Loma on varmaan parempi yksin kun sen miehesi kanssa.

Vierailija
14/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun mieheltä kysyy lomasuunnitelmia niin sieltä tulee heti kymmenen ehdotusta.

Vierailija
15/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta teidän jutusta mitään tule.

Vierailija
16/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ei tule? Olemme jo kyllä "vanha pari". 

Vierailija
17/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde näivittyy, jos ei reissata?

tiedätkö mitä? Kaikki ei halua koko ajan kuluttaa kaiken minkä saa säästöön ja reissata sä voit varmaan lähteä itse reissulle myös. Näin tehdään monissakin pariskunnissa. Ei sinne tarvi molempien lähteä, jos toista ei kiinnosta. 

Vierailija
18/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ei tule? Olemme jo kyllä "vanha pari". 

Jonkun pitää hoitaa asiat. Minä hoidan meillä kaikki varaukset ja järjestelyt.

Vierailija
19/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin yksin lomailemaan. Jos ei oo miesystävän juttu, niin mieti mitä haluat. Jos haluat yhteisiä reissuja, eikä miesystävä innostu, niin onko suhde sinun mieleesi. 

Minusta vaikutti, että mies olisi innostunut, koska kyseli kuitenkin jälkeenpäin miksei menty. Odottaa vain, että ap. järjestäisi kaiken valmiiksi ja ilmoittaisi, koska mennään. Kaikki ei osaa järjestää. Ei minunkaan mies osaa järjestää, mutta osallistuu kyllä heti kustannuksiin, kun sanon paljonko maksaa, ja tykkää kun käydään reissuissa. 

Vierailija
20/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhde näivittyy, jos ei reissata?

tiedätkö mitä? Kaikki ei halua koko ajan kuluttaa kaiken minkä saa säästöön ja reissata sä voit varmaan lähteä itse reissulle myös. Näin tehdään monissakin pariskunnissa. Ei sinne tarvi molempien lähteä, jos toista ei kiinnosta. 

Eihän ap puhunut pelkästään reissaamisesta, vaan siitä ettei miestä kiinnosta tehdä mitään suunnitelmia hänen kanssaan.

Ap, miettisin tarkkaan onko tuosta suhteesta mitään iloa. Eikö parisuhteen ole juurikin tarkoitus tuoda elämään lisää hyvää; kumppanuutta, seuraa, yhteisiä kokemuksia? En jaksaisi tuollaista kivirekeä edes yhtä kesää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan