Vuosi yhdessä ja seksiä on joka päivä, jos on oltu erossa, neljäkin kertaa päivässä
Onko sinusta hyvä merkki?
Minulla on kokemusta vain pitkästä suhteesta jossa seksiä ei juurikaan ollut, edes alaussa. Ja sitten seksisuhteista.
Kommentit (7)
Tuo on kova suoritus, että erossakin ollessa jopa neljästi päivässä! Ymmärrän, että yhdessä ollessa voi olla neljä kertaa päivässä. Onko teillä siis puhelinseksiä, kun olette erossa vähän aikaa, vai saako toisen ollessa reissussa käydä heti vieraissa?
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kova suoritus, että erossakin ollessa jopa neljästi päivässä! Ymmärrän, että yhdessä ollessa voi olla neljä kertaa päivässä. Onko teillä siis puhelinseksiä, kun olette erossa vähän aikaa, vai saako toisen ollessa reissussa käydä heti vieraissa?
Jos on oltu erossa, neljäkin kertaa päivässä. Voi tolla ymmärtämättä jos haluat.
Miksi kirjoitat, että seksiä on joka päivä vaikka noin ei edes ole?
Vierailija kirjoitti:
Koska normaalisti on aina, jos mies on työmatkalla, näin ei tietenkään voi olla.
Miksi tulet haastamaan riitaa, eikä muuta tekemistä ole.
Vierailija kirjoitti:
Haluan, että minua pidetään oikeana panokoneena!
En minä ainakaan jaksa joka päivä harrastaa, joten ei toimisi mulle.
Oman kokemuksen mukaan seksin määrä ei valitettavasti korreloi suhteen hyvyyden kanssa. Paljon seksiä voi myös kertoa jonkun sateisesta addiktiosta. Mä olen itse vasta jälkikäteen tajunnut että ex on varmaan addikti. Meillä oli suhteen alussa seksiä viisikin kertaa päivässä. Lomalla piti olla seksiä ihan koko ajan ja kun viikon seksimaratonin jälkeen kerran sanoin miehelle että just nyt en jaksa, vähän myöhemmin, hän suuttui. Nykyinen suhde on kaikilla muilla mittareilla parempi mutta seksiä on paljon vähemmän.