Miten yksi ainoa kommentoija voi pilata koko palstan?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt pilattu? N54 kyselee
Lähes jokaisessa keskustelussa yksi huomionkipeä vauva huutelee ihme kommenttejaan. Ei vissiin ole saanut äidiltään riittävästi läheisyyttä.
Ap
Onhan täällä monta ketjua, jossa tämä debiili keskustelee itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Puoli palstaahan täällä etsii heti aamusta lähtien "persuaihetta" jossa pääsee oksentamaan kaiken päänsisäisen kaunansa kommenttispämmillään ja persuttelullaan. Joka aihe muuttuu tuolle porukalle hetkessä persuaiheeksi.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei saa rauhassa edes homoja vihata kun joku vääräleuka alkaa lässyyttään
ApEt ole ap.
ite oot
Ap
Hallituksen syytä tämäkin, ainakin persujen.
Vierailija kirjoitti:
nyt on kesäloma kouluista ja jonnet jotka ei pääse ylikselle riekkuu täällä
Ei vaan täällä päivystää sellainen trolli joka päivä ympärivuoden jolla on aina rasistisen kommentit ja aloitukset. Ainoastaan itsenäisyyspäivänä on poissa mutta sitten tulee sen jälkeen itkemään kuin 612 kulkueeseen hyökättiin ym.
politiikkaa fanittaa vaan luuuuserit !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mitä.
N55 vastaa
N55, esimerkkiä kehiin! N54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes jokaisessa keskustelussa yksi huomionkipeä vauva huutelee ihme kommenttejaan. Ei vissiin ole saanut äidiltään riittävästi läheisyyttä.
Ap
Ja kuka tietää, sinä voit olla yksi heistä.
Olen huomannut saman. Täällä olisi paljon kiinnostavia aiheita, mutta joku Veeti 13v tulee sotkemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi se pilaa päivän?
Häiritsee keskustelun kulkua samalla tavalla kuin pikkulapsi kasvokkain tapahtuvan keskustelun aikana roikkumalla hihassa ja huutamassa "Kato mua! Kato mua! Äitii! Kato nyt!".
Ap
Huomaatko, millaisen ihan ite kasvatit.
Vierailija kirjoitti:
Pilu ei enää kostu. Harmin paikka.
Lisäksi: kaikki pirulaiset eivät olekaan samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuulostaa ihan sinulta.
Isäs oli. Siskos on vieläkin...
Koko palstaa ei yksi voi pilata, ei edes yhtä ketjua. Mua on aina ihmetyttänyt, kun jotkut itkee, että "ketju on pilalla". Ketju ei ole pilalla, ellei sieltä ole poistettu niitä hyviä viestejä. Jos joku sinne väliin jotain spämmää, niin mitä sitten. Menkää eteenpäin. Huomio omaan tekemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi se pilaa päivän?
Häiritsee keskustelun kulkua samalla tavalla kuin pikkulapsi kasvokkain tapahtuvan keskustelun aikana roikkumalla hihassa ja huutamassa "Kato mua! Kato mua! Äitii! Kato nyt!".
Ap
Ymmärrän jos olet riippuvainen noista kommenteista. Ellet ole ne on hyvin helppo ohittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onhan täällä monta ketjua, jossa tämä debiili keskustelee itsensä kanssa.
Gerbiili?
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Täällä olisi paljon kiinnostavia aiheita, mutta joku Veeti 13v tulee sotkemaan.
Kait ymmärrät, että se voi olla vaikka Pirjo 56v.
Vierailija kirjoitti:
Puoli palstaahan täällä etsii heti aamusta lähtien "persuaihetta" jossa pääsee oksentamaan kaiken päänsisäisen kaunansa kommenttispämmillään ja persuttelullaan. Joka aihe muuttuu tuolle porukalle hetkessä persuaiheeksi.
No miksköhän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilu ei enää kostu. Harmin paikka.
Lisäksi: kaikki pirulaiset eivät olekaan samaa mieltä!
😂, mistä sinunlaisia sikiää?!
Tää on nyt joku eri hullu. Hänelle käy kaikki aiheet.
Ap