Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletko että jonkun toisen lapsi hoitaa sinua kun olet vanhus

Vierailija
30.06.2025 |

Synnyttäminen vähentää syöpiä naisilla. Tämä jo osoittaa, että lapsettomuus on luonnotonta.

Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinäisyyden iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.

Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.

Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän suhteen elämässään ja kärsivät yksinäisyydestä lapsivihan takia.

Mummoiässä koiran ulkoiluttaminen sateella ja viinin lipittely voi tuntua tyhjältä kun muilla on jälkikasvua.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule, en tosin odota että sitä tekee omat lapsenikaan.

Vierailija
22/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mut hoitaa nuo muualta tulleet hoitajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aloittaja paha tuo pakkomielle jankuttaa yhtä ja samaa pskaa. Hakeudu hoitoon.

Vierailija
24/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että sinusta on mukava saada lapsia ja hoitaa heitä. Kuitenkin se lapsi kasvaa aikuiseksi ja hän ei välttämättä ole lainkaan kiinnostunut hoitamaan sinua. Olen tämän huomannut suvussani. Omat vanhempani eivät hoitaneet vanhempiaan, vaan työnsivät muiden hoidettaviksi. Minä hoidin taas omat vanhempani, mutta minua tuskin hoitaa kukaan. Maailma muuttuu siihen suuntaan.

Vierailija
25/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavimmin joku android-robotti hoitaa, joten sopii minulle. 

Vierailija
26/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä luulen, että jonkun toisen lapsen on hoidettava minua, kun olen vanha. Siitäkin huolimatta siis, että minulla on lapsi. Hän vain ei ole suuntautumassa hoitoalalle ja asuu monen sadan kilometrin päässä (tuskin on muuttamassa takaisin kotipaikkakunnalle).

Kotihoitaja käy 3 kertaa päivässä 10 minuuttia kerralla. Lasku menee eläkkeen suuruuden mukaan.

Vierailija
27/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää jos ei vanhana pärjää itse. Miten ne jalatkin menee sellaiseksi makaroneiksi ettei niillä pääse mihinkään, dementiasta puhumattakaan.

Vierailija
28/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kupsahdetaan miehen kanssa suorilta jaloilta kotiin. 

Olisi hirveää joutua muiden armoille.

Vierailija
29/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas sairaan itsekäs ajatus, että lasten täytyisi hoitaa vanhempaansa vanhana.

Meillä on rakennettu yhteiskunta tätä varten.

Olen samaa mieltä. Mutta ymmärrän silti että se kerran rakennettu yhteiskunta ei toimi enää sitten kun olen vanha. Yhteiskunta on rakennettu sen varaan että jokainen tuottaa keskimäärin yhden jälkeläisen. Nyt niin ei ole eikä meillä tule vanhama olemaan sellaista yhteiskuntaa joka suunniteltiin joskus.

Tärkeää olisi että ne jotka haluavat lapsia, myös saavat niitä. Ne työskentelevät tulevaisuuden vanhainkodeissa. 

Vierailija
30/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hoitanut lapsetonta setääni mutta en kelvannut.

Vierailija
31/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLET TEHNYT TÄMÄN ALOITUKSEN KYMMENIÄ KERTOJA.

SPÄMMI POISTOON.

Vierailija
32/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidanhan minäkin jonkun toisen vanhempia. Tuskin hoitoalaa lakkautetaan siihen mennessä kun minä olen vanhus. 

Vierailija
33/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka jollain olisi viisi lasta, niin sekään ei takaa sitä, että vanhempiaan hoitaisivat. Yhden kanssa voi olla välit poikki. Yksi asuu Norjassa ja toinen kotimaassa 500 km päässä. Yksi lapsi on narkomaani ja hoidossaa jatkuvasti ja se viides ei halua yksinään vanhempiaan hoitaa. 

Eli ei niitä lapsia ainakaan vanhuuden iloksi kannata tehdä. 

Vierailija
34/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ap selittää ne sadat yksinäiset vanhukset, joiden lapsia ei kiinnosta vttujakaan, miten heidän vanhemmillaan menee? 

Vierailija
35/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi nuorena kun aloitti hommat hoivakodissa, ei ehtinyt syntyä harhaluuloa, että lapset ovat joku automaattinen vanhuudenturva. Siksi en lapsia koskaan tehnyt. 

Vierailija
36/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että mun 60-vuotias poika pyyhkii mun persettå, kun oon itte 85??? 

Vierailija
37/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä luulen, että jonkun toisen lapsen on hoidettava minua, kun olen vanha. Siitäkin huolimatta siis, että minulla on lapsi. Hän vain ei ole suuntautumassa hoitoalalle ja asuu monen sadan kilometrin päässä (tuskin on muuttamassa takaisin kotipaikkakunnalle).

Urpo. 30 vuoden päästä ei ole mitään julkista terveydenhoitoa tai vanhuspalveluita. Rahaa vastaan voi joitain palveluita saada.

Suomalaiset eivät lisäänny ja ulkkiksia ei suomalaisvanhukset kiinnosta kuin korkeintaan ryöstön kohteina.

Lapset hoitavat vanhempansa, tai sitten he jäävät hoitamatta.

Vierailija
38/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urpo. 30 vuoden päästä ei ole mitään julkista terveydenhoitoa tai vanhuspalveluita. Rahaa vastaan voi joitain palveluita saada.

Suomalaiset eivät lisäänny ja ulkkiksia ei suomalaisvanhukset kiinnosta kuin korkeintaan ryöstön kohteina.

Urpo. Jonkun toisen lapsia siellä yksityisellä puolellakin työskentelee :D

Vierailija
39/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urpo. Jonkun toisen lapsia siellä yksityisellä puolellakin työskentelee :D

Sulla ei persaukisena varaa niitä palveluita ole käyttää.

Vierailija
40/40 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsi. Tuskin elän vanhaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä