Luuletko että jonkun toisen lapsi hoitaa sinua kun olet vanhus
Synnyttäminen vähentää syöpiä naisilla. Tämä jo osoittaa, että lapsettomuus on luonnotonta.
Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinäisyyden iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.
Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.
Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän suhteen elämässään ja kärsivät yksinäisyydestä lapsivihan takia.
Mummoiässä koiran ulkoiluttaminen sateella ja viinin lipittely voi tuntua tyhjältä kun muilla on jälkikasvua.
Kommentit (40)
Rahalla saa, mutta hoitaako sinun lapsesi sinua?
Mitä luultavimmin hoitaa hoivakodissa, koska en todellakaan näe lapseni suuntautuvan sote-alalle.
No mun lapset ei opiskele hoitoalaa vaan koodausta ja biologiaa, joten tuskin hoitavat mua tai suakaan. Tietenkin hoitoalan väki on jonkun lapsia, muttei esim. sun, jolla ei lapsia ole eikä tule.
Meillä on tehty aikoinaan tällainen yhteiskuntasopimus, että työikäiset on työmarkkinan käytettävissä. ja siitä seuraa, että yhteiskunta hoitaa lapset, vanhukset, sairaat ja vammaiset. Jos tämä halutaan romuttaa, sitten pitää poistaa työnhakuvelvoite ihmisiltä, jotka toimii omaishoitajina ja heille maksaa siitä kunnon TES:n mukainen palkka lisineen ja korotuksineen (kun työ on sitovaa, 24/7, niin liksakin on melko huikea) järjestää sijaistetut lomat ja sairausvakuutukset sekä eläke.
Jos et tätä tiedä, tuskin olet edes normaaliälyinen.
Teidän jankkaaviem pölhöjen lapsista yksikään ei tule olemaan osana tuottavaa yhteiskuntaa millään lailla vaan pikemminkin riesa, rasite ja hemmetinmoinen menoerä, aivan kuten vanhempansakin. Kotoa kun oppinsa saavat. Turha siis vedota mihinkään tuollaiseen kun itsellä ei mitään todisteita ole esittää että lapsensa ylipäätään vaivautuisivat edes vanhempiaan hoitamaan kun heistä vanhoja tulee. Tuollaiset oman elämänsä sössö-Karenit ovat kyllä melkoisia syöpiä jälkikasvuineen koko yhteiskunnalle.
Erinomaista, että sinä rakastat omia lapsiasi pyyteettömästi, etkä ole ikinä lapsiasi hankkiessasi ajatellut heistä olevan jotakin hyötyä tai iloa sinulle etkä odota heidän esim. huolehtivan sinusta kun kaikki vanhenette. Kaikki eivät ole yhtä hyviä ja pyyteettömiä angempia kuin sinä. Enkä ole vielä koskaan kuullut yhtään epäitsekästä syytä lasten hankkimiseen. Jokin (vaikkapa lasten hankkiminen) mikä toimii sinulle, ei välttämättä toimi kaikille muille. Ja se on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot ap sairas ihminen...
Niin olen, ja pyöritän tätä paskaa venäläiseltä bottipalvelimelta.
ap
Luuleeko ap, että se lapsi, jota on auttanut, auttaisi vastavuoroisesti? Jos joku lapsista auttaa vanhusta, niin yleensä se, joka on vähiten apua tarvinnut vanhemmiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Teidän jankkaaviem pölhöjen lapsista yksikään ei tule olemaan osana tuottavaa yhteiskuntaa millään lailla vaan pikemminkin riesa, rasite ja hemmetinmoinen menoerä, aivan kuten vanhempansakin. Kotoa kun oppinsa saavat. Turha siis vedota mihinkään tuollaiseen kun itsellä ei mitään todisteita ole esittää että lapsensa ylipäätään vaivautuisivat edes vanhempiaan hoitamaan kun heistä vanhoja tulee. Tuollaiset oman elämänsä sössö-Karenit ovat kyllä melkoisia syöpiä jälkikasvuineen koko yhteiskunnalle.
Mä en usko että ap on Karen vaan pikemminkin Karel, Pavel tai Igor. Voi myös olla venäläistä persettä innokkaasti nuoleva tyhmä persu, ns. hyödyllinen idiootti.
Missä olet töissä, ap? Pietarin internet-instituutissa? Kuka sut hoitaa vanhana, vai luotatko siihen, että pääset pian Ukrainan lihamyllyyn etkä elä vanhaksi?
Eilen taas Huittisissa 28v poika tappoi äitinsä. Taisi olla jo kolmas oman vanhemman tappo tälle vuodelle. Kyseessä taas kerran ns. hiljainen peräkammarin poika. Itse olen hyvin kiitollinen etten ole tullut tehneeksi lapsia, potentiaalinen hengenvaara näyttäisi olevan jos jäävät kotinurkkiinsa vielä asumaan. Karsea kohtalo rakastavilla vanhemmilla.
Onpas sairaan itsekäs ajatus, että lasten täytyisi hoitaa vanhempaansa vanhana.
Meillä on rakennettu yhteiskunta tätä varten.
Vierailija kirjoitti:
Onpas sairaan itsekäs ajatus, että lasten täytyisi hoitaa vanhempaansa vanhana.
Meillä on rakennettu yhteiskunta tätä varten.
Mutta kuinka kauan meillä on sellainen yhteiskunta?
Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa, mutta hoitaako sinun lapsesi sinua?
Hoitaa vaikka ei olisi hoitoalalla.
Sinua hän ei hoida.
Vierailija kirjoitti:
Eilen taas Huittisissa 28v poika tappoi äitinsä. Taisi olla jo kolmas oman vanhemman tappo tälle vuodelle. Kyseessä taas kerran ns. hiljainen peräkammarin poika. Itse olen hyvin kiitollinen etten ole tullut tehneeksi lapsia, potentiaalinen hengenvaara näyttäisi olevan jos jäävät kotinurkkiinsa vielä asumaan. Karsea kohtalo rakastavilla vanhemmilla.
Kysyitkö vanhemmiltasi että mitä mieltä he ovat siitä että jätät heidät ilman lastenlapsia?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä luulen, että jonkun toisen lapsen on hoidettava minua, kun olen vanha. Siitäkin huolimatta siis, että minulla on lapsi. Hän vain ei ole suuntautumassa hoitoalalle ja asuu monen sadan kilometrin päässä (tuskin on muuttamassa takaisin kotipaikkakunnalle).
Aivan. Luulet, että hoitaa. Entä jos ei hoida.
Olen se ainoa pakolla tehty lapsi. Ja olen tiennyt sen pienestä pitäen. Äitini halveksi kaikkia jotka tekivät enemmän kuin yhden lapsen. En sano, että minulla olisi ollut erityisen onneton lapsuus, mutta tuo on jäänyt mieleen. Kuka voi vähätellä oman siskonsa lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä luulen, että jonkun toisen lapsen on hoidettava minua, kun olen vanha. Siitäkin huolimatta siis, että minulla on lapsi. Hän vain ei ole suuntautumassa hoitoalalle ja asuu monen sadan kilometrin päässä (tuskin on muuttamassa takaisin kotipaikkakunnalle).
Ei sua minun lapseni hoida.
Ap:ko meinaa, että palataan jonnekin muinaisaikoihin, jolloin suku hoisi vanhukset. Enpä usko. Kyllä ne jonkun toisen lapset useimmat hoitaa, niin lapsettomat kuin lapselliset, nimittäin ihan palkkaa työstään saavat perushoitajat ja sairaanhoitajat.