Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkään seurustelleet parit

Vierailija
28.06.2025 |

Millaista teidän yhdessäolonne on? Osoitatteko hellyyttä (pussailua, halailua, kosketusta, seksiä) joka kerta kun näette? Ja tarkoitan sellaisia pareja jotka seurustelleet jo vuosikausia mutta eivät asu yhdessä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua seurustelua jossa vuosikausia tuolleen ollaan. Mutta luulen että osoittaisin joka kerta, niin kuin nytkin kun näen vaimoni vaikka asutaan yhdessä. Jos ei asuttaisi niin varmaan vielä enemmän kun olisi ikävä. 

Vierailija
2/4 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua seurustelua jossa vuosikausia tuolleen ollaan. Mutta luulen että osoittaisin joka kerta, niin kuin nytkin kun näen vaimoni vaikka asutaan yhdessä. Jos ei asuttaisi niin varmaan vielä enemmän kun olisi ikävä. 

Mitä siinä et tajua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä et tajua?

Se on vaan mun näkemys, että parit asuu saman katon alla, tai no jollain tasolla ymmärrän että molemmat pitää kotinsa, mutta käytännössä yhdessä ollaan suurinosa ajasta jommassa kummassa. Sitä en ymmärrä että voidaan sanoa seurusteluksi ettei olla yhdessä, se on mielestäni jotain tapailua tms. 

Vierailija
4/4 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa