Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietitkö koskaan miten ja miksi jotkut jutut päätyvät mediaan?

Vierailija
28.06.2025 |

Joku ex-missi sterilisoidaan tai mepit Unkarin pridessä. 

Siellä ne vilkutteli media mukanaan muikean näköisenä ja äärioikeistokin tuli mainittua. Tulipa vaan mieleen, että tekisikö legacy media samanlaista juttua persuista Suviseuroilla. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele. Olen itsekin lähettänyt juttuja ja juttuvinkkejä lehtiin. Viimeksi toukokuussa sain jutut läpi kahteen mediaan kolmesta.

Te ryssänpersut ette tajua mitään viestinnästä. Mölisette X:ssä ja siinä se. Miksi kukaan toimittaja ottaisi vakavasti ääliötä, jonka puolue maalittaa toimittajia?

Vierailija
2/6 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut toimittajana töissä, ja tuli paljonkin mietittyä uutiskriteereitä suhteessa maailman tapahtumiin, että mikä ylittää uutiskynnyksen ja mikä ei. Ihmiset kyselyissä väittävät haluavansa lukea ns kovia uutisia politiikasta ja yhteiskunnasta, mutta ne on julkkisjuorut, jotka kuitenkin saavat eniten lukijoita. Että jos media ei kirjoita asioista, joista tahdot lukea, niin ilmaise mielipidettä asiallisesti toimitusten suuntaan ja ryhdy kavereittesi kanssa maksamaan tai ainakin klikkaamaan niitä juttuja, joita haluat tulevaisuudessa(kin) nähdä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele. Olen itsekin lähettänyt juttuja ja juttuvinkkejä lehtiin. Viimeksi toukokuussa sain jutut läpi kahteen mediaan kolmesta.

Te ryssänpersut ette tajua mitään viestinnästä. Mölisette X:ssä ja siinä se. Miksi kukaan toimittaja ottaisi vakavasti ääliötä, jonka puolue maalittaa toimittajia?

Ehkä sulla on vaan siellä parempia kavereita. Tietty Suviseurat ei ole edes ulkomailla.

Vierailija
4/6 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut toimittajana töissä, ja tuli paljonkin mietittyä uutiskriteereitä suhteessa maailman tapahtumiin, että mikä ylittää uutiskynnyksen ja mikä ei. Ihmiset kyselyissä väittävät haluavansa lukea ns kovia uutisia politiikasta ja yhteiskunnasta, mutta ne on julkkisjuorut, jotka kuitenkin saavat eniten lukijoita. Että jos media ei kirjoita asioista, joista tahdot lukea, niin ilmaise mielipidettä asiallisesti toimitusten suuntaan ja ryhdy kavereittesi kanssa maksamaan tai ainakin klikkaamaan niitä juttuja, joita haluat tulevaisuudessa(kin) nähdä. 

I shall do that. Ne pitäs vaan ensin olla siellä. ap.

Vierailija
5/6 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeiden uutisten lisäksi julkaistaan sellaisia mitkä tuo klikkauksia. Julkkisjuorut aina myy.

Vierailija
6/6 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lainkaan tarpeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän