surkeat Pikku Kakkosen ohjelmat tänään. Mitä mieltä te muut olette? ov
Ei jaksanut lapseni (5-vuotias tyttö) kiinnostua mistään pikkukakkosen ohjelmasta. Tuttiritarista sentään hiukan. Muun ajan oli täysin kyllästynyt.
Myös minun mielestäni on ärsyttävää katsella kahta takeltelevaa pikkulasta ja edullisesti jossain pirkanmaan kuvataidekeskuksessa tehtyjä kömpelöitä paperinuken tapaisia hahmoja. Kerrassaan tylsä ja surkea ohjelma.
Kommentit (21)
en pysty niitä sivuuttamaan, kun ne ovat kiinteä osa päiväohjelmaa. ap
Lapset eivät ole oikeen innostuneita niistä lapsijuontajista, enkä minäkään..
Mukava olla vaihteeksi sisällä, ollaan oltu ulkona tänään yli 7 tuntia...! :-)
tulisi edes vanha kunnon pelle hermanni, se on aina ollut lasten mieleen! =)
lapsijuontajatkin hauskoja. Muu ihan syvältä.
suomalaisia surkeita ohjelmia. Tai sitten ovat säälineet jotain taidekeskusta, että saisivat edes jonnekin taidettaan esille. Lapset nyt vaan ovat kiinnostuneempia ulkomaalaisista hyvin piirretyistä laatupiirretyistä. Sellaisista, joissa on sujuva juoni ja kunnolla liikkuvat kuvat. Ei mitään pätkittäin liikkuvaa köyhäinpiirrettyä.
Tunnen myötä häpeää noita änkyttäviä lapsijuontajia kohtaan. Ohjelma niin kökkö ettei sitä edes lapset viitsi katsoa. Ja ne paperinukke animaatiot vielä kökömpää, niitähän oikein pelkää.
Tykkäsivät jokaisesta jutusta, ja tuttujen nimien bongailu tuttinsa luovuttaneiden nimirimpsusta oli erityisen hauskaa.
Eskarityttö tykkäsi myös siitä laulusta, jossa oli pakettiautoileva muuttohaukka.
Ainakin meidän tarhassa kaikki vihasi niitä satubalettijuttuja ja mitälie riimittely-lässytyksiä, hyvänyönlauluja jne. :x Olipahan se pikkukakkosen juhlaohjelmakin todella surkea; ei puhettakaan vanhoista piirretyistä tms., vain surkea tanssiesitys eikä ollut kakkukaan oikea :(.
meidän lapsi ainakaan viitsisi myöskään katsella, kun toiset lapset leikkivät. Leikki on hauskaa vain, jos siihen pääsee itse mukaan. Ilmeisesti tästä syystä lapsijuontajatkaan eivät sytytä.
Joku sujuvasanainen ja hauska aikuinen olisi paljon parempi. Se Eila tai sunnuntain Anna ovat parhaat juontajat. Perjantain ja lauantain juontaja on melko tylsä toisinaan. Ainakin silloin, kun se aina puuhasi sen kalansa kanssa.
Olisivat näyttäneet 2 tuntia vanhoja hyviä ohjelmia, niin olisi ollut hauskaa. Kumma muuten, että nykyään lapset vaativat niin nopeatempoisia ohjelmia. Ennen vanhaan esim. Arja-täti oli todella suosittu. Nykyään se ei kiinnostaisi ketään. Eihän ketään kiinnosta katsella, kun muut askartelevat.
En tiedä vaatiiko lapset muka nykyään jotain ihmeellistä. Inhosin myös itse lapsena ohjelmia, jossa muut lapset loruilivat tai askartelivat. EVVK!
Suosikkini Pelle Hermanni ja Nalle Luppakorva pyörivät Pikku Kakkosessa edelleen, tai ainakin Hermanni vielä joku vuosi sitten pyöri ohjelmissa. Kolmevuotiaani tykkää noista klassikoista ihan älyttömästi :)
Uudemmista suosikkeja ovat Pikku Traktori ja Lilli (se kukka). Eli hyvin tehtyä animaatiota, ei mitään sössöttävien lasten askarteluja.
Mitä ne muuten luettelee niitä tutteja siellä? Onko ohjelman katsojissa muka oikeasti niin paljon tutti-ikäisiä, joiden ei edes pitäisi vielä katsoa telkkaria, vai onko ne tutin luovuttaneet ihan hirveen yli-ikäsiä syömään tuttia? En tajua :)
nuo tuttirimpsut voi katsoa myös ohjelman sivuilta ja siinä se idea onkin, että tuteistaan luopuneet lapset näkevät ja kuulevat minne heidän tuttinsa menee.
Muista en tiedä, mutta minun kaksi tytärtäni luopuivat tuteistaan noin 2v ja silloin he katsoivat ihan täysillä jo lastenohjelmia! :-)
---
Mitä ne muuten luettelee niitä tutteja siellä? Onko ohjelman katsojissa muka oikeasti niin paljon tutti-ikäisiä, joiden ei edes pitäisi vielä katsoa telkkaria, vai onko ne tutin luovuttaneet ihan hirveen yli-ikäsiä syömään tuttia? En tajua :)
[/quote]
Itse olen vasta jokin aika sitten alkanut katsella Pikku kakkosta meidän lähes 3-vuotiaamme kanssa. Ja voi että on tylsiä ohjelmia! Lilli ja Nalle Luppakorva kiinnostavat meidän pientä tyttöä, eivät muut. Olen ihmetellyt, onko vika minussa ja tytössä vai oikeasti ohjelmassa. Ei me sitten tällaisia ihan yksin ihmetelläkään.
näyttää 60-luvun ohjelmalta, kun telkkaria piti suurinpiirtein väntää kammesta.
Lapsille voi tarjota ihan mitä vaan?
Itsestäni on aina mieltä ylentävää huomata, kun jaksavat keskittyä johonkin muuhunkin kuin adhd-sarjoihin, joita nykyaikana tulee tuutin täydeltä. Juu, ja ei muuten kaikkea paskaa katsota.
tiistaiden Pikku Kakkosista, jotka on ihan erilaisia kuin muut!!
Muuten ihan hyvä ohjelma.
Itse jo laitoin, on niin paskaa se tiistain anti.
ja todeta, että muutkin ovat tyytymättömiä. Itse en osaa sanoa, minkä viikonpäivän ohjelmaan olen tyytymättömin, kun en vielä osaa ulkoa, että tiistaina tulee sitä ja keskiviikkona tätä. Mutta tyl-si-ä ovat pääsääntöisesti olleet ne ohjelmat, jotka me olemme nähneet!
ulkona on hieno ilma, avaa vaikka verhot niin huomaat. hop hop, pihalle siitä lasten kanssa