Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia asunnottomuudesta

Vierailija
28.06.2025 |

oletko ollut asunnoton, miten päädyit asunnottomaksi ja miten asunnottomuus loppui? Itselleni jäi vähän sellainen kuva, että kaikki asunnottomien palvelut ja asuntosäätiöt on omistettu narkomaanien/alkoholistien palveluun. Jos ongelmasi on vaikka masennus ja siitä seurannut asunnottomuus, niin olet aika väliinputoaja. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnittomuus oli elämäni parasta aikaa...

Vierailija
2/2 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnottomuutta on montaa eri lajia, joista näkyvin on julkisissa vessoissa yöpyvät elämästään syrjäytyneet ihmiset. Kaikki muu katsotaan, että pärjää. Niin kuin minullakin, että jouduin lähtemään kodista hyvin trauttaamisten tapahtumien seurauksena ja käytin säästöjäni asumalla hätäratkaisuna asuntohotellissa  reilun kuukauden.Ehdin sen ajan suunnittelemaan asumisratkaisuani hieman edullisemmaksi, mutta sekin oli väliaikainen. Lopulta ystävä päätti auttaa ja tarjota huoneen vuokralle omakotitalostaan, joten selvisin edes jonnekin. Olen yhä samalla tiellä, omaa kotia vailla, mutta kunhan saan itseni jaloilleni teen ratkaisuja asumiseni suhteen. 

Koska en kuulu autettavien joukkoon minua ei katsota asunnottomaksi. Koen kuitenkin olevani sitä, koska minulla on selkeä käsitys mitä koti tarkoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä