Suuhygienistin tissit päätä vadten
Kävin pari kuukautta sitten suuhygienstillä. Hän oli nuori naisharjoittelija. Hänellä oli outo tapa työntää tissit minun päätä vasten samalla kun putsasi hampaitani. Eipä tuo minua sinänsä haitannut, eikä minulla alkanut seisomaan mutta en ole muiden suuhygienistien tai hammaslääkäreiden huomannut työskentelevän tuolla tavalla.
Kommentit (16)
Halusi mulkun rintojen väliin. En tunne sua, joten en tiedä onnistuiko.
Missä päin tämä vastaanotto sijaitsee? - kaverin puolesta vaan kyselen..
Vierailija kirjoitti:
Missä päin tämä vastaanotto sijaitsee? - kaverin puolesta vaan kyselen..
Minulla olisi tarvetta myös suuhygienistille. Kyselen itseni puolesta.
Minulla on yksi samanlainen kokemus hammaslääkärin kanssa, mutta päättelin että se johtui tosi lyhyen ja rintavan naisen mittasuheista (lyhyet kädet/isot rinnat).
Olen nähnyt tämän elokuvan ehkä netistä. Seuraavat tapahtumat ovat sitten K18.
Kyllä rauhottaa jännittämistä kummasti kun ajatukset ihan muualla kuin itse operaatiossa jota suoritetaan. Hyvä juttu muttei tekijä voi tietää että tykkääkö asiakas vaiko ei tykkää. Siinä se piilevä riski.
Reisi kättä vasten ja rinta poskella. Mitään puudutusta tarvii.
M55
Olen saanut kerran suuhygienistin rinnat päätäni vasten, ja ehkä muutenkin tunsin vetoa tähän naiseen. Tapasin hänet sitten muualla eräässä tapahtumassa ja meille tuli suhde. Itse asiassa juttelimme tästä tissit päätä vasten asiasta myöhemmin ja häntä oli se kiihottanut yhtä paljon.
Samaa käy myös labrahoitajille ja röngenhoitajille.
Minäkin olen huomannut saman joskus. Se on kyllä mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä rauhottaa jännittämistä kummasti kun ajatukset ihan muualla kuin itse operaatiossa jota suoritetaan. Hyvä juttu muttei tekijä voi tietää että tykkääkö asiakas vaiko ei tykkää. Siinä se piilevä riski.
Kuka mies ei muka tykkäisi?
Kyllä hammashoidossa ne rinnat vaan välillä ottaa kontaktia, jos on suuret. Mielestäni se on ihan vaan positiivista, mutta onhan se aika outo tilanne. Aika epäseksuaalinen tilanne hamamslääkärillä käynti, ja muutenkaan ei hammaslääkärille aleta mitään flirttailemaan vastaanotolla.
Jos tuossa tilanteessa hygienisti itse oma-aloitteisesti vähentää tuntuvasti vaatetustaan tai todella nostaa rinnat esille, ehkä jopa paljaiksi sieltä työvaatetuksen alta, niin sitten voit jo päätellä että hänellä on kivat mielessään. Muussa tapauksessa voi olla pelkästään A) kiusoittelua tai muuten tahatonta osumista. B)-vaihtoehtoa en kerro :)
vain serkku tekee mulle noin rinnoillaan kun leikkaa hiukseni.
Varasit uuden ajan? Ihan vaan varmuuden vuoksi :)