Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksin miten köyhyys poistetaan

Vierailija
27.06.2025 |

Ajatus menee niin, että minun rahat ovat minun rahoja ja olen ne ansainnut. Itseasiassa minä ansaitsisin saada paljon enemmän kuin muut. Mutta muiden rahat pitää jakaa tasaisesti kaikkien kesken.

Tai no ei ollut oikeastaan hyvä idea nyt, kun kirjoitin tämän. Ehkä oikeistolainen politiikka olisi kuitenkin kaikille reilumpi, jos sellaista suomessa joskus päästäisiin kokeilemaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset lyövät viisaat päänsä yhteen ja miettivät toteutettavia ideoita. Sitten aletaan toteuttaa niitä yhteen laitetuilla resurssella. Kun alkaa tulla 'hyvää' tuloksena tästä toiminnasta niin sitä jaetaan kaikkien kesken. Ökyrikkailta ei viedä heidän omaisuuksiaan yhteiskunnalle, mutta heidät kuuluu ottaa mukaan tähän hommaan. 

Vierailija
2/7 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen suomalainen antaa miulle euron . Sillä pärjää kivasti muutaman vuoden .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät perustaisivat sijoituksen jokainen pienellä pääomalla, tuotto kerran vuodessa jakoon.

Vierailija
4/7 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki möis persettä toinen toisilleen, ei sillä köyhyys häviäisi, mutta oispahan hauskaa ja kaikki sais tasapuolisesti.

Vierailija
5/7 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen suomalainen antaa miulle euron . Sillä pärjää kivasti muutaman vuoden .

Ja sinä annat jokaiselle suomalaiselle euron. Itse asiassa tämä voisi toimia, siirrellään vain euroa eteenpäin. Oikeasti hölmöläisen peitonjatkamista, missä mitään uutta rahaa systeemiin ei tule.

Vierailija
6/7 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos porvarilla ei olisi köyhää, kenen yläpuolella se leikkisi olevansa? Miksi se silloin näyttelisi palaverissa kiinnostunutta strategian implementoinnista ja palaisi sen jälkeen diapamin turruttamana kotiin feikkaamaan kiinnostunutta hevosen satulan makuisesta viinistä? Vaikka ainoa maku suussa olisi karvas pettymys siihen, että jollain menee silti ehkä paremmin.

Vierailija
7/7 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Suomessa on jokin täysin käsittämätön vimma aina pyrkiä selittelemällä "todistaa" että raha ei esim. työssäkään olisi tärkeää tai tässä tapauksessa elektroniikan kierrätys, ettette nyt vaan erehtyisi rahaa pyytämään kullanarvoisista vanhoista elektroniikkalaitteistanne. 

https://yle.fi/a/74-20162954

Kun suomalaisten ostovoima on jo EU:n heikoimpia, on todettava että tämä linja on väärä, suomalaiset nimenomaan tarvitsevat kaiken mahdollisen rahan mitä on saatavissa mistään. Kaikki muu puhe on pelkkää bull$hittiä, varkaiden ja huijareiden tekosyitä miksi heidän pitäisi saada ilmaiseksi sinun rahanarvoinen elektroniikkatuote, tai miksi sinun pitäisi tehdä jo ennestään upporikkaalle pohatalle ilmaiseksi töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän