Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako hakea siivousalan työpaikkaan vaikka siihen vaaditaan ajokortti ja mulla ei ole?

Vierailija
27.06.2025 |

voiko ne ottaa silti? Kyllähän mä voisin pyörällä kulkea!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Sinulla ei ole ajokorttia? Sehän on ihan normaali juttu, että 18-vuotiaana ajaa kortin. Miten ihmeessä olet kuvitellut pärjääväsi elämässä ilman ajokorttia? Sitähän tarvitsee aina! 

Siellä landella ehkä.

No toi työpaikkahan tuntuu sitä edellyttävän ja ilmeisesti se on kaupunki alueella, joten

Vierailija
22/24 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat ostaa kärryn pyöräsi perään, jossa kuljetat siivousvälineet, niin kyllä se varmaan firmalle sopii. Toki siirtymäajat on varmaan laskettu automatkan perusteella eli aika kovaa saat siivota ja pyöräillä että pysyt aikataulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy kotisiivoojat bussilla. Asutaan pienemmässä kaupungissa vähän laidalla, mutta bussi tulee 500 m päähän. Siivousvälineet ovat meillä, mukanaan tuovat vain henkilökohtaiset varusteet, käsineet, kengänsuojat ja meillä vielä pitävät maskia terveydentilani vuoksi. 

Oma kokemukseni siivoustyöstä on kaukaa. Silloin kohteet olivat kaukana toisistaan ja siirtymiä tuli paljon päivän aikana. Auto oli välttämätön. Ehkä minulle kertyi vain ne silput, kun oli auto käytössä. Työkaverilla oli yksi iso paikka, johon kulki pyörällä tai bussilla.

Vierailija
24/24 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa myös ajokortillisen kysyä onko firman autoa mahdollista käyttää. Sekin on mahdollista.