Kannattaako hakea siivousalan työpaikkaan vaikka siihen vaaditaan ajokortti ja mulla ei ole?
voiko ne ottaa silti? Kyllähän mä voisin pyörällä kulkea!
Kommentit (24)
Jos haluat ostaa kärryn pyöräsi perään, jossa kuljetat siivousvälineet, niin kyllä se varmaan firmalle sopii. Toki siirtymäajat on varmaan laskettu automatkan perusteella eli aika kovaa saat siivota ja pyöräillä että pysyt aikataulussa.
Meillä käy kotisiivoojat bussilla. Asutaan pienemmässä kaupungissa vähän laidalla, mutta bussi tulee 500 m päähän. Siivousvälineet ovat meillä, mukanaan tuovat vain henkilökohtaiset varusteet, käsineet, kengänsuojat ja meillä vielä pitävät maskia terveydentilani vuoksi.
Oma kokemukseni siivoustyöstä on kaukaa. Silloin kohteet olivat kaukana toisistaan ja siirtymiä tuli paljon päivän aikana. Auto oli välttämätön. Ehkä minulle kertyi vain ne silput, kun oli auto käytössä. Työkaverilla oli yksi iso paikka, johon kulki pyörällä tai bussilla.
Aina kannattaa myös ajokortillisen kysyä onko firman autoa mahdollista käyttää. Sekin on mahdollista.
No toi työpaikkahan tuntuu sitä edellyttävän ja ilmeisesti se on kaupunki alueella, joten