Iltalehden psykologi Pekka
On selkeä boomeri jonka mielestä kaikilla pitäisi olla yhtä epämukavaa ja ylittää töissä rajansa ja tulla vaikka migreenissä töihin.
Miten tuollainen voi olla edes psykologi, kun puuttuu empatia ja ymmärrystä. Ennen ei ollut vaihtoehtoja kuin tappaa itsensä työllä, koska perhe oli elätettävä .
Minusta enemmän on niin, että työnantajat vaativat liikaa nykypäivänä lisäksi työt kotona ja töissä on jopa lisääntynyt!.
Kaiken maailman lippu lappujen täyttö ja kodin siivous ja huolto työt.
Ihan kuin ihmisen pitäisi olla joku robotti ja omistaa elämänsä työlle.. miksi sitä työtä tehdään, siksi jotta saisi syödä ja muutakin.
Minusta olisi reilumpaa, jos kaikille annettaisiin saman verran vuodessa Saikku päiviä omalla ilmoituksella eli siis vuodessa joku tietty määrä ja jos määrä menee viikon aikana yli kolme päivää niin siihen tarvittaisiin lääkärin lausunto.
Se olisi reilua kaikille jos näitä Saikku päiviä olisi kaikille saman verran ilman lääkärin lausuntoa.
Elämä on lahja ja jokainen voi itse valita mille elämänsä omistaa ja miten haluaa elää . Minä en ole yhteiskunta en edes haluaisi olla osa sitä, mutta väkisin olen ja sille en voi mitään eli käytännössä valtio omistaa minut, mutta onneksi minulla on vapaus sentään valita mitä työtä teen tai olen tekemättä. Aika on sellainen asia mitä takaisin en saa, vaikka olisi rahaa joten aika on kultaa minulle ja vaalin sitä.
Minä lähinnä säälin suuresti ihmisiä jotka menee töihin väkisin kivuissa ja töihin mitä vihaa ja sellainen syö sisältä ja aiheuttaa katkeruutta mikä Pekankin sanojen takana paistaa. Terveisin toinen psykologi keittiö sellainen
Iltalehti on Kokoomuksen äänitorvi ollut aina.