Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies (34v) sanoo ettei halua lapsia koskaan. Mistä tietää varmaksi?

Vierailija
27.06.2025 |

Itsekään (31v) en siis halua, mutta epäilyttää jotenkin miehen puolesta, koska hän on tosi lapsirakas. Itse en juurikaan. Onko teidän miehet muuttaneet mieltään?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sen verran nuori, että sinulla ei ole vielä ystäviä tai omaa kokemusta. Niin tuhannen usein miehet, jotka noin sanovat. Yhdessä vietätte ihanaa elämää, kunnes miehet myöhemmin havahtuvat, että elämän suuri tarkoitus on lisääntyä ja vain oma biologinen lapsi täyttää suuren aukon, mitä ihaninkaan vaimo millään yhteisellä tekemisellä pystyisi täyttämään. Se on sitten hei, hei. 

Eli SINÄ itse päätät, haluatko lapsia ja jos haluat, niin älä tuhlaa aikaasi kenenkään kanssa, joka niitä ei halua. 

HUOMIO: Äläkä vaan tee siitä super virhettä, että vertaat tulevaisuutta kaksin miehen kanssa tai miehen kanssa lapsen kera. Sillä voit päätyä yksin, koska miestä ei sido sinuun yhtään mikään, kun lisääntymisvietti iskeen ja nuoria naisia riittää tämän vietin täyttämään. 

Vierailija
2/3 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sen verran nuori, että sinulla ei ole vielä ystäviä tai omaa kokemusta. Niin tuhannen usein miehet, jotka noin sanovat. Yhdessä vietätte ihanaa elämää, kunnes miehet myöhemmin havahtuvat, että elämän suuri tarkoitus on lisääntyä ja vain oma biologinen lapsi täyttää suuren aukon, mitä ihaninkaan vaimo millään yhteisellä tekemisellä pystyisi täyttämään. Se on sitten hei, hei. 

Eli SINÄ itse päätät, haluatko lapsia ja jos haluat, niin älä tuhlaa aikaasi kenenkään kanssa, joka niitä ei halua. 

HUOMIO: Äläkä vaan tee siitä super virhettä, että vertaat tulevaisuutta kaksin miehen kanssa tai miehen kanssa lapsen kera. Sillä voit päätyä yksin, koska miestä ei sido sinuun yhtään mikään, kun lisääntymisvietti iskeen ja nuoria naisia riittää tämän vietin täyttämään. 

Siis mä en itse halua lapsia.... Ja on mulla ystäviä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi teistä sanoi asian ensin, eli onko vaarana että mies vain sanoi mitä arveli sinun haluavan kuulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi