Paha velkakierre
Olen todella pahasti laittanut elämäni sekaisin, talouden pito kaikki, peli ongelmaa ollut, hävinnyt varmaan 20 tuhatta, nyt noin 45 tuhatta velkaa, ja elän pahas kiertees, velka ei lyhene, en osaa elää palkalla, myös juon alkoholia, en tiedä olen pahassa pisteessä, en tiedä mitä tehdä, tuntuu että elämä on jo ihan sekasin.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Tuttua on. Itselleni oli pelastus ulosottoon joutuminen, vaikka taistelin sitä vastaan viimeiseen asti. Palkasta meni säännöllisesti tietty summa, lopulta sain kaiken maksettua. Suuri helpotus. Älä luovuta.
Mä en haluaisi joutua ulosottoon
Vierailija kirjoitti:
Sulla on riippuvuus joka johtuu jostain. Tarvitset apua riippuvuuden käsittelyyn jotta ensinnäkin ymmärrät miksi toimit niin kuin toimit, ja mitä voisit tehdä jotta ajattelutapasi muuttuuu.
On alkoholiin ja pelaamiseen, baarit vie mua myös
Ei Allu sulla ole parisuhdetta, joten lopeta sen murehtiminen. Eikä se ulosotto vaikuta sun postitushommiin.
Vierailija kirjoitti:
Se kun on vielä tässä parisuhde, niin ei tiedä mitä enää tehdä,työpaikan haluan pitää
mites olis kakkostyö ja uusi salarakas?
Aivot tottunu tuohon ja ehkä riippuvuudesta kyse.Ahistukseseen tottuuu ja siitä tule ns normi olo.
Oot vänkärin paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei Allu sulla ole parisuhdetta, joten lopeta sen murehtiminen. Eikä se ulosotto vaikuta sun postitushommiin.
En ole Allu ja mulla on parisuhde.
No pakko elää velankaa, töitä pitää tehdä. ei voi mitään
Olet postipoika Allu ja sinulla ei todellakaan ole naista. M40
Ei olis pitäny velkaantua jo nuorena, ei olisi pitänyt ei
Vierailija kirjoitti:
Olet postipoika Allu ja sinulla ei todellakaan ole naista. M40
En ole ja kyllä mulla on nainen :D.
Tärkeintä nyt että et enää velkaannu lisää. Hae apua noihin riippuvuuksiin.
Vaikeeta se on kun ei osaa elää edes palkalla
Olet Allu, ja sinulla ei ole naista.
Vuosikausia olet roikkunut täällä, ja tuhansista neuvoista huolimatta et ole kyennyt tekemään mitään parantaaksesi elämääsi. Uliset, jankutat, valitat ja säälit itseäsi. Haukut naisia, ylensyöt, juot liikaa. Ymmärrän että on katkeraa kun on nelikymppinen ukkeli, jonka poikuus on vielä tallella. Mutta sekä minä että moni muu olemme pesseet käteemme sinusta. Myös: puhut asoita ristiin ja valehtelet jatkuvasti.
En tiedä mitä tässä tehdä.. töitä on vain pakko tehdä